Ruszyła ogólnopolska kampania zachęcająca do aktywności fizycznej i wzmacniania odporności w klubach fitness. Postaw na zdrowie i „Ćwicz Odporność”. Tak promuje się w internecie, telewizji i na billboardach sześć polskich sieci fitness. Zdrofit, Fabryka Formy, Fitness Academy, My Fitness Place, S4 i Step One oferują pakiet, który ćwiczy odporność.
Klub fitness jako centrum zdrowia
Należące do Benefit Systems marki klubów fitness chcą zachęcić mieszkańców Polski do wyćwiczenia odporności fizycznej i psychicznej. Zarówno w obiektach sportowych, jak i w warunkach domowych.
– Przyzwyczailiśmy się do tego, że klub fitness pomaga nam dbać o świetną sylwetkę i poprawiać kolejne sportowe rekordy. A to stereotyp. Kluby fitness powinny być pierwszym wyborem dla wszystkich, którzy dbają o swoje zdrowie. To centra zdrowia, w których poprzez aktywność fizyczną budujemy nasze codzienne, dobre nawyki. Wzmacniamy organizm, przeciwdziałamy chorobom cywilizacyjnym, a także co istotne obecnie, wzmacniamy naszą odporność, zarówno fizyczną, jak i psychiczną.
“Wraz z kampanią pod hasłem „Ćwicz Odporność”, chcemy pokazać społeczeństwu, jak wiele zyskuje się w kontekście zdrowia dzięki aktywności fizycznej. W kolejnych tygodniach kampanii będziemy za pośrednictwem mediów przekonywać Polaków do ruchu i edukować w zakresie jego pozytywnego wpływu na jakość życia” – wyjaśnia Tomasz Groń, dyrektor zarządzający Benefit Systems Oddział Fitness, który odpowiada m.in. za sieci Zdrofit, Fitness Academy, Fabryka Formy czy My Fitness Place.
Pakiet, który ćwiczy odporność
W ramach kampanii można skorzystać z „Pakietu, który ćwiczy odporność”. Dzięki niemu użytkownicy otrzymują dostęp do sieci klubów fitness, platformy treningowej Yes2Move.com oraz rabatów w sklepie online. To holistyczne rozwiązanie zarówno dla stałych bywalców obiektów sportowych, jak i całkowitych nowicjuszy. O tym, że aktywność fizyczna odgrywa istotną rolę w kształtowaniu jakości życia ludzi i realnie wpływa na odporność fizyczną i psychiczną przypominać będzie kampania „Ćwicz Odporność”. Kampania realizowana będzie w wielu kanałach: w telewizji, Internecie, jak i za pośrednictwem nośników reklamy zewnętrznej. Kreacje zwracające uwagę na powiązanie aktywności fizycznej z budowaniem odporności wspierać będą działania edukacyjne. Ich celem jest zwiększenie świadomości dotyczącej zdrowotnych walorów aktywności fizycznej, szczególnie w dobie pandemii.
Aktywność fizyczna to odporność
Jak twierdzą eksperci, regularna aktywność fizyczna zmniejsza o około 30 proc. ryzyko zakażeń dróg oddechowych, przyczynia się do zmniejszonej odporności przeciwwirusowej organizmu oraz poprawia funkcjonowanie układu odpornościowego. Z drugiej strony uodparnia psychikę przed różnego rodzaju czynnikami stresogennymi, zmniejsza ryzyko depresji (według badań 150 minut w tygodniu zmniejsza ryzyko jej wystąpienia o 22 proc.) , a także pozytywnie wpływa na poczucie własnej wartości, samoocenę, pewność siebie oraz determinację w działaniu.
Dodatkowe informacje znaleźć można na stronie www.cwiczodpornosc.pl
Źródło: materiały prasowe