Czy to koniec bezpłatnych zajęć fitness online?

Podczas lockdown’u na Facebooku miała miejsce wojna na bezpłatne zajęcia fitness online. Klienci byli bombardowani propozycjami treningu przed komputerem. Ci, którzy chcieli poszerzyć ofertę swoich klubowych usług i zarobić na nich, korzystali z różnych dostępnych poza Facebookiem platform. W obliczu przedłużającej się pandemii i zmiany nawyków konsumenckich Facebook nadal widzi potencjał w zarabianiu online. Proponuje więc nowe funkcjonalności.

Facebook for Business wprowadził nową usługę. Umożliwia ona użytkownikom tworzenie własnych imprez, takich jak trening grupowy czy zajęcia z jogi, prowadzenie ich online i pobieranie opłat. Wykorzystanie nowej funkcjonalności może okazać się przydatne zwłaszcza dla trenerów personalnych i małych klubów, oferujących zajęcia grupowe, chcących poszerzyć swoją bazę klientów.

Szczegóły i instrukcje znajdziesz TUTAJ

Źródło: na podstawie Facebook
Fot. Avrielle Suleiman/ Unsplash

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ