Podczas lockdown’u na Facebooku miała miejsce wojna na bezpłatne zajęcia fitness online. Klienci byli bombardowani propozycjami treningu przed komputerem. Ci, którzy chcieli poszerzyć ofertę swoich klubowych usług i zarobić na nich, korzystali z różnych dostępnych poza Facebookiem platform. W obliczu przedłużającej się pandemii i zmiany nawyków konsumenckich Facebook nadal widzi potencjał w zarabianiu online. Proponuje więc nowe funkcjonalności.
Facebook for Business wprowadził nową usługę. Umożliwia ona użytkownikom tworzenie własnych imprez, takich jak trening grupowy czy zajęcia z jogi, prowadzenie ich online i pobieranie opłat. Wykorzystanie nowej funkcjonalności może okazać się przydatne zwłaszcza dla trenerów personalnych i małych klubów, oferujących zajęcia grupowe, chcących poszerzyć swoją bazę klientów.
Szczegóły i instrukcje znajdziesz TUTAJ
Źródło: na podstawie Facebook
Fot. Avrielle Suleiman/ Unsplash