Comarch dostarczy platformę klubom na całym świecie

Comarch tworzy platformę dla branży fitness

Virgin Active to jedna z czołowych sieci klubów fitness o zasięgu globalnym. Właśnie wybrała Comarch na swojego nowego dostawcę platformy do rozwiązań lojalnościowych. Sieć planuje poprawić doświadczenia swoich klubowiczów. Chce zatrzymać klientów na dłużej i zwiększyć ich zaangażowanie.

Polska firma Comarch dostarczy platformę dla sieci klubów fitness działającej na całym świecie. Uruchomienie nowej aplikacji Virgin Active App i programu Virgin Active Rewards ma promować zdrowy styl życia. Ma też uczynić go bardziej dostępnym dla członków klubu. Virgin Active nagradza swoich klientów poprzez w pełni zintegrowany program nagród dostępny w nowej aplikacji.

Tworząc nową aplikację skupiono się na doświadczeniu klientów. Starali się też zwiększyć ich zaangażowanie i wspierać ich w osiągnięciu dobrego samopoczucia. — Wiemy, że ludzie coraz bardziej polegają na platformach cyfrowych, poszukując porad dotyczących aktywności fizycznej. Naszym celem jest połączenie świata cyfrowego z rzeczywistym — zaznacza Dean Kowarski, dyrektor generalny Grupy Virgin Active.

Sieć zamierza “pielęgnować i rozwijać relacje z osobami odwiedzającymi siłownie”.

Comarch dla branży fitness

Dzięki ponad trzydziestoletniemu doświadczeniu w branży, Comarch posiada umiejętności i narzędzia do wdrożenia angażującego programu lojalnościowego.

— Już od pierwszego spotkania zespół Virgin Active miał jasną wizję i misję programu, który chcieli uruchomić — mówi Jakub Socha, Dyrektor ds. Sprzedaży Comarch.

Firma ma ugruntowaną obecności w Afryce Południowej oraz doświadczenie w różnorodnych programach lojalnościowych. Dlatego, jak mówią jej przedstawiciele, Comarch zapewnia zespołowi Virgin Active możliwość udostępnienia swojego programu klientom bez zbędnych opóźnień.

— Jestem niezmiernie dumny, że Virgin Active nie tylko wybrało nasze rozwiązanie lojalnościowe, lecz również zdecydowało się na jego hosting w jednym z naszych Data Centers — podkreśla Socha.

Jak zapewnia, Comarch na bieżąco utrzymuje bliską współpracę pomiędzy zespołami i czeka na rezultaty dla członków programu Virgin Active Rewards.

Globalna sieć

Sieć klubów fitness Virgin Active działa w południowej Afryce, Botswanie, Namibii, we Włoszech, Australii, Singapurze, Tajlandii i Wielkiej Brytanii. Założona w 1999 r., marka gromadzi nawet 1,5 mln członków. Mogą oni i one korzystać z dostępu do ekskluzywnych zajęć, czołowych ekspertów oraz 238 klubów fitness na czterech kontynentach. Virgin Active oferuje rewolucyjny sprzęt oraz innowacyjne sesje treningowe tworzone przez instruktorów światowej klasy. Zapewnia też spersonalizowane doświadczenie w dziedzinie zdrowia i fitnessu.

- REKLAMA -