Z początkiem grudnia ruszyła kampania marketingowa 4F, która wspiera kolekcję zimową. Przez całą zimę 4F będzie towarzyszyć wielbicielom aktywności sportowych i mody zarówno w zimowych kurortach, jak i największych miastach Polski.
4F zapowiada obecność wszędzie tam, gdzie zimą będzie działo się najwięcej. Dziewięć największych i najchętniej wybieranych przez narciarzy stoków w Polsce m.in. Kotelnica, Karpacz, Wisła, Szczyrk, Zakopane, powita sportowców w imieniu marki 4F. Marka będzie widoczna na siatkach zabezpieczających, matach wyhamowujących przy bramkach oraz na zapewniających relaks pufach do leżakowania i leżakach przy restauracjach. Dla najmłodszych narciarzy w szkółkach przewidziano oznaczenie emblematem marki przeszkód oraz kamizelek. Dodatkowe atrakcje przewidziano w postaci aktywacji w social mediach np. dla osób na konkretnych stokach.
4F widoczne w całym kraju
W kurortach zimowych przy trasach wjazdowych do miast m.in. w Krynicy, Bukowinie i Zieleńcu pojawią się wielkoformatowe konstrukcje z kreacjami reklamowymi 4F. Całość realizowana przez agencję Media Nation potrwa od 15 grudnia do 1 marca 2022 r.
W miastach zimowymi aktywnościami 4F kusi na przystankach autobusowych oraz tablicach wielkoformatowych w ponad 500 lokalizacjach łącznie w całym kraju.
W internecie
Równolegle prowadzone będą działania w sieci w oparciu o największych wydawców online, programmatic, YouTube i VOD. Dodatkowo powstanie odsłona kampanii na łamach Onet, Sport.pl oraz innych największych wydawców.
W social mediach czeka nas promocja wybranych aktywacji i kolekcji ubrań zimowych. Pojawi się również video i banery statyczne. Mocnym elementem będzie współpraca z influencerami. Sześciu stałych ambasadorów zimowych zaprezentuje ubrania i wybrane nowinki techniczne z najnowszej kolekcji 4F.
Na dużym ekranie i nie tylko
W 40 największych kinach Cinema City w całej Polsce emitowane są 15-sekundowe spoty video.
Pod koniec grudnia pojawi się jeszcze jedna niespodzianka. Będzie to filtr AR w formie gry na Instagram Instastories. Zabawa pozwala przekonać się, jak działają gogle narciarskie 4F z wymiennymi szybkami, które w tym sezonie są ważnym elementem zimowej kolekcji. Działania promocyjne wpierać będą mikroinfluencerzy, którzy zaprezentują, jak działa konfigurator oraz zachęcą do zabawy.
Kampania potrwa od 3 grudnia 2021 do 27 lutego 2022 roku, czyli do końca ferii zimowych.