W centrum Szczecina powstaje Fabryka Wody - wodny park edukacyjny o regionalnym i transgranicznym zasięgu.
Stawiając na doświadczenie obcowania z wodą, projekt zakłada połączenie w jednym miejscu: rekreacji, rozrywki i edukacji. To kolejne przedsięwzięcie osadzone w wizji rozwoju miasta – ekologicznej metropolii otoczonej wodą i zielenią, Szczecina Floating Garden 2050. Realizacja tej inwestycji jest jednym z elementów Drugiego Porozumienia Programowego dla Szczecina. „Fabryka...
Otwierasz klub fitness? To strona dla ciebie - www.fitnessmanager.com.pl
Wyszukiwarka RazDwaSport.pl zrobiła ankietę wśród przedstawicieli 1000 klubów w Polsce. Ankieta dotyczyła aktualnej sytuacji polskiego rynku usług fitness.
Z Raportu RazDwaSport.pl wynika, że Polacy wydają na zajęcia sportowe średnio 115 zł miesięcznie i kwota ta rośnie. Zdaniem Joanny Kurdy- Słodkowskiej, ekspertki portalu, to dowód na rosnące wymagania klientów, którzy coraz chętniej wybierają kameralne kluby fitness z indywidualną obsługą trenera personalnego,...
Swoje dzieciństwo wspominam z przyjemnością. Było w nim dużo zabawy, beztroski i dziadków, z którymi spędzałam czas po szkole i w wakacje. Ich dom i ogród był dla mnie wielkim placem zabaw. Ale wisienką na torcie była piekarnia, którą prowadzili dziadkowie. Gluten był więc obecny w moim życiu od pierwszych dni i raczej w nim pozostanie (chociaż staram się...
Grand Lubicz to niezwykłe miejsce. Trochę przypomina mi klimatem sanatorium rodem z filmu Paolo Sorrentino „Młodość”. Idąc tropem tego filmu, warto zacytować jedną z recenzji, w której czytamy: „luksusowa fabryka młodości . Niegdyś leczyli się tu wielcy tego świata. Dziś - wypoczywają i się regenerują”. O hotelu, który wyszedł naprzeciw trendom światowym i nie traktuje po macoszemu aktywności fizycznej,...
Rozpoczynamy pracę nad nowym projektem. Mowa o PORADNIKU INWESTORA. Będzie to wydanie specjalne Magazynu Fitness Biznes.
Poradnik adresowany do potencjalnych inwestorów i osób nowych w branży fitness ukaże się na przełomie czerwca i lipca w nakładzie powyżej 5000 egz. Trafi jedynie w małej ilości do obecnych odbiorców Magazynu Fitness Biznes. Jest to nasza próba wyjścia poza branżę do osób, które...
O tym, dlaczego karty sportowe to niejedyna alternatywa dla firm, które chcą wspierać aktywność sportową swoich pracowników i niejedyna alternatywa dla klubów, które chcą sięgnąć po budżety firmowe, rozmawiamy z Iwoną Grochowską, CEO & co-founder w Nais.
Rozmawiała Dorota A. Warowna Nais to innowacyjny system do nagradzania i motywacji pracowników. Na czym polega jego inność, świeżość, nowatorstwo?
– Obecnie w Polsce wynagrodzenia...
W październiku 2017 r. w Warszawie odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja marketingowa dla klubów fitness i trenerów personalnych organizowana przez Marketing for Fitness i Fitness PR.
Wydarzenie jest odpowiedzią na zachodzące na rynku fitness zmiany – rozwój, dużą konkurencję i małą świadomość profesjonalnych działań marketingowych. -Wiele klubów nie widzi konieczności podejmowania działań marketingowych, jednak rosnąca konkurencja wymusza na nich zmianę...
Jak czytamy w wywiadzie z Franciszkiem Georgiewem z Social Tigers (dla FitnessPR), w kontekście mediów społecznościowych „dupa i klata sprzedają się najlepiej”.
Georgiew mówi: „Pokazywanie „bicków” nie tylko generuje duże ilości polubień i zasięgi, ale też przekłada się na zapytania o współpracę dietetyczną czy trenerską, co wiem z pierwszej ręki na podstawie profili zarówno małych, jak i dużych nazwisk branży...
Benefit Systems przeznaczy 20 milionów złotych na pomoc właścicielom obiektów sportowych, którzy chcieliby przeprowadzić ich modernizację lub rozpocząć budowę nowych placówek. Celem programu pożyczkowego jest wsparcie obecnych i potencjalnych partnerów Benefit Systems oraz wzmocnienie krajowej branży fitness.
- Uruchamiając program pożyczkowy chcemy dać naszym partnerom narzędzie do szybkiego rozwoju i wzrostu działalności. Ich powodzenie oznacza również rozwój Benefit Systems, a...