Maszyny cardio Life Fitness z konsolami Discover SE, SE3 oraz SE3HD oferują użytkownikom najnowocześniejsze opcje rozrywki. Możemy surfować w Internecie, oglądać telewizję czy słuchać muzyki i korzystać z aplikacji kompatybilnych z #LifeFitness. Wyjątkową opcją w konsolach Discover SE i wyższych opcjach (SE3, SE3HD) są interaktywne trasy Lifescape.
Trenujemy w domu np. na bieżni, rowerku, orbitreku Life Fitness przemierzając najpiękniejsze zakątki...
Od 13 marca, czyli od momentu wprowadzenia stanu epidemicznego, który w międzyczasie ewoluował w stan epidemii, trwa wysyp bezpłatnych zajęć w internecie. Temu powszechnemu zjawisku towarzyszy burzliwa dyskusja branżowa. Pytamy więc: czy w czasach zamkniętych klubów można zarabiać oferując trening i zajęcia online? Czy klub online to wyjście na czas kryzysu? Oto pierwszy z przykładów działań w kryzysie. O...
Od jutra, jak zapewne już wiecie, obowiązują nowe zasady bezpieczeństwa. Premier Rządu PR ogłosił je dzisiaj podczas konferencji. Co się zmienia? Poniżej szczegóły. Dotyczące także aktywności fizycznej na zewnątrz. "Wprowadzamy nowe zasady bezpieczeństwa, w tym ograniczenie w przemieszczaniu się. Obowiązek pozostania w domu nie będzie dotyczył jednak dojazdu do pracy czy załatwiania niezbędnych codziennych potrzeb takich jak zakup jedzenia, lekarstw...
Poniżej komunikat prasowy, który otrzymaliśmy od sieci klubów Just GYM odnośnie sytuacji panującej w branży fitness, jak i w sieci. Komunikat zakończony jest linkiem do petycji, będącej kontynuacją pisma wysłanego do Ministerstwa Rozwoju. "Jakże trudny i nieprzewidywalny jest świat w obliczu kryzysu i w walce z pandemią, ale w jedności siła. Nasze społeczeństwo historycznie pokazywało w wielu trudnych momentach, że...
Kolejny przykład działań, które w obliczu tej nadzwyczajnej dla nas wszystkich sytuacji jaką jest epidemia COVID-19, podejmują kluby fitness w Polsce. Tym razem list otwarty zarządu Myorganiq Sp. z o.o, operatora sieci klubów Organic Fitness. #jakrobiątoinni
Szanowni Państwo,
w tej niezwykle trudnej dla wszystkich sytuacji, mając na uwadze konieczność angażowania się jak największej ilości społeczeństwa w działania dotyczące niesienia pomocy potrzebującym,...
Aktualna sytuacja dla przedsiębiorców branży fitness to nowa rzeczywistość, w której nie mogą uzyskiwać przychodu z prowadzonej działalności. Jednocześnie nadal muszą oni stawiać czoła wysokim kosztom z tytułu zawartych umów, w tym umów najmu, dostawy mediów, a także kosztom pracowniczymi, kredytom czy leasingom. Zamknięcie ośrodków sportowych, klubów fitness czy też zredukowanie zgrupowań ma negatywny wpływ na całość naszej branży....
Klienci Banku Pekao S.A. mogą już korzystać z rozwiązań przygotowanych we współpracy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego. Pekao wdrożył ułatwienia dla klientów z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w dostępie do finansowania w oparciu o nową umowę z BGK. Podwyższa ona gwarancje de minimis do 80 proc., obniża prowizję i wydłuża okres gwarancji dla kredytów obrotowych do 39 miesięcy.
–...
Po ogłoszeniu zamknięcia klubów z powodu epidemii COVID-19, na wielu fanpage'ach klubów fitness wylał się hejt. Także w przypadku dużych operatorów sieci, którzy z pewnością mają procedury na wypadek sytuacji kryzysowych. Klienci dawali upust swojemu niezadowoleniu nie tyle z powodu zaistniałej sytuacji, ale sposobów komunikacji klubów, których są członkami lub jej braku. Wydaje się, że nawoływanie do niezawieszania karnetów...
21 marca została opublikowana nieformalna petycja zaadresowana do Premiera Rządu RP, Mateusza Morawieckiego. Bartosz Gibała, Prezes spółki Platinium Wellness, do której należą dwie sieci klubów fitness – krakowskie Fitness Platinium oraz kluby Smart Gym zlokalizowane na Śląsku – apeluje do rządu o pomoc dla przedsiębiorstw z branży fitness borykających się z kryzysem gospodarczym. Oto treść petycji. -Z dnia na dzień...
Agencja reklamowa DDB stanęła na wysokości zadania w tym trudnym dla wszystkich biznesów czasie i postanowiła podzielić się strategią komunikacji dla marek na czasy kryzysu wywołanego pandemią.W intro opracowania „Reklama w czasach zarazy” czytamy: postaramy się znaleźć odpowiedź na pytanie, jak marka powinna zachować się w obliczu epidemii. Oparliśmy je (od red. opracowanie) w dużej mierze na raportach...





































