Zarząd Benefit Systems S.A. poinformował, że na koniec 4 kwartału 2019 r. liczba aktywnych kart sportowych wyniosła 1 453,4 tys. szt. (w tym 1 118,8 tys. szt. w Polsce oraz 334,6 tys. szt. na rynkach zagranicznych). Na koniec 4 kwartału 2018 r. liczba kart sportowych wynosiła 1 194,1 tys. szt. (w tym 971,2 tys. szt. w Polsce oraz 222,9 tys. szt. na rynkach zagranicznych).
– W minionym roku liczba kart sportowych w Polsce wzrosła o 15,2% czyli o 147,6 tys., a na rynkach zagranicznych aż o 50,1%, co oznacza zmianę o 111,6 tys. sztuk względem 2018 roku. Wynik ten to efekt m.in. rosnącego dotarcia do małych i średnich przedsiębiorstw w różnych regionach Polski, a także dobrze przeprowadzonej akcji wakacyjnej, która co roku motywuje użytkowników kart MultiSport do korzystania z oferty Programu w miesiącach letnich – wyjaśnia Emilia Rogalewicz, członek zarządu Benefit Systems odpowiadająca za sprzedaż kart w Polsce.
Według badania MultiSport Index 2019 obecnie 64 proc. Polaków jest aktywnych fizycznie przynajmniej raz w miesiącu (2 p.p. więcej niż w 2018 roku). W grupie tej powiększa się liczba osób, które intensywnie angażują się w sport – aż 19 proc. Polaków ćwiczy 5 razy w tygodniu. Ten wzrost jest napędzany m.in. przez rosnącą dostępność kart sportowych.
– Od kilkunastu lat wraz z pracodawcami wspieramy aktywność fizyczną pracowników. Cieszy nas, że z roku na rok powiększa się grupa firm i instytucji, które wspierają zdrowie i dobrą jakość życia pracowników właśnie poprzez karty sportowe – dodaje Emilia Rogalewicz.
– Dzięki karcie MultiSport pracownicy i ich rodziny mają dostęp do różnorodnej infrastruktury sportowej, co wpływa pozytywnie na poziom ich aktywności oraz otwartość na nowe formy ćwiczeń.
Źródło: materiały prasowe