Dziś ruszył kolejny klub sieci UP w Poznaniu. Tym razem w PIXEL_4 przy ulicy Grunwaldzkiej 186, w okolicy wielu biurowców mających znamiona poznańskiego „Mordoru”. To już szósty klub UP. Dotychczasowe znajdują się – poza Poznaniem – w Grudziądzu, Osowej i Kutnie. Ekspansja trwa, jak zapowiadają właściciele.
Czas pomyśleć o wellbeing
– UP, tworząc dobro_stan, działa poprzez trzy filary: GENERATION – budujemy społeczność, MOTIVATION – wzajemnie się motywujemy, EDUCATION – edukujemy siebie nawzajem i ulepszamy świat. W UP uprawiamy sport, ćwiczymy, motywujemy się i wspólnie dbamy o dobro_stan każdego człowieka, firmy i świata. Jeśli firma chce „zmniejszenia lub eliminacji absencji pracowników, wzrostu satysfakcji z pracy oraz zaangażowania zespół oraz wzrostu efektywności i skuteczności firmy” , to znaczy, że czas pomyśleć o Wellbeing. Co to takiego? To wspominany dobro_stan pracownika, zespołu, firmy, odpowiadający za efektywność współpracy zespołowej i tym samym wpływając na skuteczność działań firmy. Jeśli chcesz mieć efektywnie współpracujący zespół oraz skutecznie działającą firmę, UP w tym pomoże. UP_solutnie możemy w tym pomóc. Z UP podniesiesz Wellbeing Index, w konsekwencji wartość firmy. UPsolutnie dajemy wartość w UP – tłumaczy strateg i konsultant PR UP, Alicja Liczba.
Klub UP i dobrostan
Dobro_stan ważny jest też w samym klubie UP. – Mamy w UP Strefę Ziemi, Wody, Powietrza i Ognia – wszystkie czuwają nad prawidłowym funkcjonowaniem organizmu UP, by komfortowo przebywało się Klubowiczom w UP. Dla dobro_stanu jest też Strefa Spoczynku dla osób towarzyszących Klubowiczowi, a także miejsce relaksu dla samych Klubowiczów, gdzie mogą posiedzieć i poczytać książki (a z UP można przynieść, pożyczyć, wymienić książki). Chcąc utrzymać nasze założenia #UPsolutnie aktywni #UPsolutnie naturalni #UPsolutnie wolni, by mieć dobro_stan, zapraszamy do skorzystania ze strefy Zajęć Grupowych, Maszyn Izolowanych, Wolnych Ciężarów, Półwolnych Ciężarów, Hiit, Cardio oraz Strefy Funkcjonalna i Rowerów Stacjonarnych – opowiada Alicja Liczba.
Eko filozofia
– Poprzez odpowiednie wyposażenie naszych klubów oraz wprowadzenie nowoczesnych procesów i technologii, chcemy, by wszystkie nasze kluby były energooszczędne, ograniczały zużycie wody, odpadów, w 100% segregowały śmieci, wykorzystywały upcykling, używały papieru tylko z recyklingu i ograniczały jego zużycie oraz nie stosowały jednorazowych plastikowych wyrobów. W każdym klubie UP edukujemy się nawzajem w zakresie zużycia wody, prądu, segregacji śmieci. Klubowicze mogą wymienić się odzieżą sportową, bo UP wie, że do produkcji jednego (sic! jednego) t-shirt’u potrzebne jest 2 700 litrów wody, tyle, ile przeciętnie wypija człowiek w ciągu… blisko czterech lat, a co roku do wód na świecie trafia 40-50 000 ton farby, która to zawiera m.in. metale ciężkie, a to powoduje zmniejszenie lub zanik populacji zwierząt morskich (za Onet.pl, 2019).
W UP także jest strefa wymiany książek czy innych sprzętów… UP wie też, że UP TO YOU. Nad zużyciem energii elektrycznej czuwają czujniki ruchu, nad segregacją śmieci – specjalnie dla UP zaprojektowane kubły wraz z opisem rekomendacji zgniatania plastikowych butelek, niemniej w UP nakłaniamy do używania wielorazowych opakowań (butelek na napoje, pojemników na jedzenie) i taką rekomendację zaczynamy od siebie – team UP używa szklanych butelek. UP ma bawełniane torby na strój czy zakupy Klubowiczów, bo wie, że plastik i folia, to prawdziwa bomba jądrowa dla środowiska – co bada narzędzie zwane Ocena Cyklu Życia (Life Cycle Assasment – LCA), w którym bierze się pod uwagę wpływ na środowisko każdego produktu od jego wytworzenia przez czas, kiedy żyje na rynku, do momentu, kiedy musi być przetworzony – na tej zasadzie można porównywać przedmioty z różnych surowców – czytamy w informacji prasowej.
UP – marka odpowiedzialna
– Jako odpowiedzialna marka, UP wiele rzeczy chce w świecie ulepszyć, niemniej decyzję współuczestniczenia w tym pozostawia w rękach Klubowiczów – wybór karnetu, maszyny czy doboru ćwiczeń, a także skorzystania z wiedzy dotyczącej ulepszania świata. UP TO YOU. Marka UP wspiera każdego w decyzji oraz jej realizacji, a także kibicuje w drodze do celu. W ramach UP GENERATION dbamy o okoliczną przestrzeń, zbierając śmieci i pielęgnując zieleń. Już wkrótce będzie można usłyszeć o UP wśród drzew, a być może dołączyć do akcji – opowiada Alicja Liczba.
Źródło: materiały prasowe