Anna Lewandowska wprowadza na rynek swoją markę kosmetyków

: Sephora Open Door Xmas 2019, Warszawa, 2019.10.07; fot. J. Maciej Goliszewski / EPOKA

23 października w perfumerii internetowej sephora.pl ruszyła sprzedaż linii kosmetyków Phlov by Anna Lewandowska. Phlov to wielozadaniowe, naturalne i wegańskie kosmetyki, które dbają nie tylko o skórę, lecz także o doskonały nastrój – czytamy w informacji prasowej. W ofercie marki dostępne są kosmetyki do pielęgnacji twarzy oraz ciała. Od 29 października produkty sygnowane nazwiskiem Anny Lewandowskiej dostępne będą także we wszystkich stacjonarnych perfumeriach Sephora w Polsce.

Nowa marka Anny Lewandowskiej łączy w sobie miłość do natury, radość ze zdrowego dbania o swoje potrzeby i wiedzę ekspercką. Nazwa nawiązuje do stanu określanego w psychologii pozytywnej jako flow – czyli stanu pełnego zaangażowania w wykonywaną czynność, któremu towarzyszą radość, spokój i szczęście. Właśnie te doznania są motywem przewodnim marki. A to wszystko w duchu less waste, zgodnie ze światowymi trendami.
Opatentowane surowce aktywne oraz nowoczesne metody ich pozyskiwania, roślinne soki z brzozy i korzenia yakon, bioprzyswajalne przefermentowane minerały, superowoce, synbiotyki, ekstrakty z grzybów oraz adaptogenów – to tylko niektóre z superskładników, występujące w produktach marki. To nie koniec, bo kosmetyki Phlov zostały zamknięte w opakowaniach z materiałów nadających się do recyklingu, m.in. takich jak BIO-PET, szkło i trzcina cukrowa.
Phlov zrodziło się w głowach i sercach dwóch niezwykłych kobiet – Anny Lewandowskiej i Justyny Żukowskiej-Bodnar. Tym, co je połączyło była absolutna bezkompromisowość w kwestii jakości, podobne spojrzenie na pielęgnację i prawdziwa pasja kosmetyczna. Nad wspólną marką pracowały prawie trzy lata.

-Jestem przekonana, że odpowiednia pielęgnacja skóry jest równie istotna, jak zdrowa dieta. Dlatego na etapie pracy nad produktem korzystałam ze swojego doświadczenia w tym zakresie i wiedzy o superfoods, biofermentach, adaptogenach i wyciągach z roślin i owoców. Cieszę się, że dzięki temu każdy będzie miał możliwość poznania bliżej naszych produktów i uzyskania na ich temat rzetelnych informacji – mówi Anna Lewandowska, współtwórczyni marki Phlov.

– W recepturach Phlov używamy zaawansowanych i opatentowanych surowców aktywnych w maksymalnie skutecznym stężeniu, otrzymywanych nowoczesnymi metodami. Nadzór nad całym procesem umożliwia nam własny dział R&D, zajmujący się badaniami i rozwojem – dodaje Anna Lewandowska.

-Phlov by Anna Lewandowska, to najważniejsza dla nas premiera tego sezonu odzwierciedlająca globalne trendy kosmetyczne. Oferta marki to naturalne i wegańskie kosmetyki pielęgnacyjne, świetnej jakości w przyjaznych środowisku opakowaniach. Filozofia marki wpisuje się w oczekiwania naszych klientek. Segment kosmetyków naturalnych budujemy konsekwentnie od 11 lat – posiadamy już kilkanaście marek z tej kategorii. Liczymy na to, że produkty Phlov zainteresują nie tylko fanów pani Ani Lewandowskiej, ale i wszystkich odwiedzających nas klientów, kochających tę kategorię produktów.Już dziś zapraszamy do perfumerii Sephora na sephora.pl, a od 29 października do naszych stacjonarnych perfumerii – mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska.

Źródło: materiały prasowe

- REKLAMA -