Athleisure made by Deni Cler

DENI CLER zaprezentowała nową linię odzieży. Jest to DENI CLER SPORT, która, jak podkreślają przedstawiciele marki, wychodząc naprzeciw trendom i zapotrzebowaniu na wysokiej jakości sportowe ubrania, oferuje swym klientkom artykuły łączące ponadczasowość i sportowy styl.

Jak czytamy w informacji prasowej, Polki od kilku lat zwracają szczególną uwagę na swoją kondycję fizyczną. Regularne ćwiczenia stały się dla wielu nieodzownym elementem codziennej rutyny. Z biegiem czasu zmieniają się jednak nie tylko przyzwyczajenia i rytuały, ale również modowe trendy. Połączenia sportowych i eleganckich ubrań jest jednym z najbardziej popularnych i pożądanych trendów w modzie. Naprzeciw tym oczekiwaniom wyszła marka DENI CLER. Do swojej oferty produktowej wprowadziła linię DENI CLER SPORT. W jej skład wchodzi 16 modeli. Wśród nich znalazły się: topy, legginsy, bluzy oraz sportowe kurtki.

– Najnowsza linia DENI CLER SPORT to najwyższy poziom jakości materiałów w modnych, sportowych formach. Tworzywa wykorzystane w tej linii są odporne na pot, chlor, promienie słoneczne, uszkodzenia mechaniczne i szereg innych parametrów

– mówią przedstawiciele marki.

Kluczową rolę w stworzeniu najnowszej linii DENI CLER SPORT spełnił trend „Athleisure”. Zakłada on łączenie ubrań sportowych z codziennymi oraz spopularyzowanie noszenia odzieży sportowej na co dzień.

– Athleisure to połączenie sportu i wygody. Pandemia sprawiła, że większość z nas zostawiła w szafie wytworne garnitury i wysokie szpilki. Łączymy style sportowy z klasyczną elegancją. Nosimy garnitury z butami sportowymi oraz legginsy ze szpilkami i eleganckimi bluzkami. Wygoda stała się nieodłącznym elementem naszego życia i nie chcemy już z niej rezygnować

– powiedziała Iwona Kossmann, prezes marki DENI CLER.

Prezentacja nowej linii przyciągnęła liczne grono wielbicielek marki, wśród których nie zabrakło gwiazd polskiego show biznesu. Pojawiły się m.in.: Ewa Kasprzyk, Grażyna Wolszczak, Katarzyna Glinka, Beata Ścibakówna, Izabela Kuna, Mariola Bojarska–Ferenc, Marta Kuligowska, Lidia Popiel, Joanna Racewicz, Orina Krajewska, Adriana Palka, Sandra Dorsz, Natalia Jakuła, Anna Nowak, Justyna Bolek, Marta Lech-Maciejewska.

– Sport to moje życie, od dziecka uczęszczam na treningi. Niesamowite jest to, jak teraz można łączyć modę ze sportem. Ważne jednak, aby materiały były wykonane z „oddychających” tkanin, żeby było nam wygodnie podczas ćwiczeń. Trening bowiem to nie kara, a przyjemność – dodała Adriana Palka.

– Tężyzna fizyczna to warunek dobrego samopoczucia i zdrowia. Od dawna miksuje styl sportowy z eleganckim. Jeszcze zanim ten trend stał się modny, ja łączyłam sportowe obuwie z marynarkami – powiedziała Izabela Kuna.

– Wygoda, nowoczesność i elegancja to połączenie, które najbardziej fascynuje mnie w modzie. Marka DENI CLER ciągle się rozwija i wychodzi naprzeciw aktualnych oczekiwaniom dzisiejszego rynku. Cieszę się, że marki oferują rozwiązania sportowe, ale takie, które nadal mają w sobie nutkę elegancji. To jest piękne i wyjątkowe. Takich możliwości wcześniej nie było – skomentowała Katarzyna Glinka.

„Dzisiejsza moja stylizacja jest przykładem połączenia różnych nurtów: sportowy t–shirt, elegancka marynarka i buty na lekkim obcasie, które dopełniają całość. Rzadko wybieram w całości eleganckie stylizacje. Na próby uczęszczam najczęściej w wygodnych spodniach. Marka DENI CLER oferuje właśnie takie produkty, które można ze sobą różnorako mieszać
– podsumowała Ewa Kasprzyk.

 

O marce

DENI CLER to włoska marka należąca do firmy Deni Cler Group S.A., dostępna w 51 salonach własnych i multibrandowych oraz online. Od momentu założenia w 1971 w Mantui we Włoszech, ubiera kobiety świadome własnej kobiecości, wartości i siły. W 1991 roku marka pojawiła się na polskim rynku, wprowadzając nową jakość w modzie damskiej. Do dziś pozostaje synonimem elegancji, wyrafinowanego gustu, przy jednoczesnej zgodności z aktualnymi światowymi trendami.

Źródło: materiały prasowe

- REKLAMA -