Ruszyła jesienna wizerunkowo-sprzedażowa kampania MultiMożliwości programu MultiSport. W ramach karty MultiSport dostępnych będzie 25 dyscyplin, ponad 4 tysiące obiektów sportowych, treningi online i np. kurs języka angielskiego. Marka MultiSport promuje ofertę oraz zachęca do aktywności obecnych i przyszłych klientów.
Bardziej aktywni dzięki karcie
Użytkownicy Programu MultiSport chętnie korzystają z jego różnorodności. Jak pokazują statystyki, 78 proc. klientów, dzięki karcie, częściej podejmuje aktywność fizyczną, a 68 proc. ćwiczy inaczej, angażując się w nowe rodzaje treningów. W rezultacie osoby posiadające kartę uprawiają średnio aż cztery dyscypliny sportowe. To jednak nie wszystkie możliwości czekające tej jesieni na użytkowników.
Rozbudowana oferta MultiSport
W 2020 r. Program MultiSport rozbudował swoją ofertę. Użytkownicy mogą obecnie korzystać z treningów online oraz treningów live organizowanych przez obiekty partnerskie programu MultiSport. Mają także do dyspozycji dodatki wspierające zdrowy tryb życia, rozwój osobisty, ergonomię pracy zdalnej oraz relaks. Wśród nowości pojawiły się m.in. konsultacje online z trenerami personalnymi i dietetykami, kurs języka angielskiego, kurs mindfulness, podcasty z ekspertami, webinary, czy aktywności dla dzieci. Wszystkie rozwiązania oferowane przez Program MultiSport można poznać dzięki kampanii „MultiMożliwości”.
MultiMożliwości w kampanii
Kampania reklamowa prowadzona będzie do listopada 2020 r. w kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej. Wyraziste kreacje graficzne nawiązujące do oferty MultiSport pojawią się m.in. na ulicach Warszawy. Ich animowane wersje będzie można zobaczyć na ekranach w wagonach Metra. Wśród działań digitalowych marka zdecydowała się na kreatywną kampanię remarketingową. Przypomni ona odbiorcom, że wyszukiwany w przeglądarce internetowej rower miejski lub kurs języka angielskiego są dostępne w ramach karty MultiSport. Działania typu search zostały zbudowane wokół hasła kampanii „MultiMożliwości” – „Tak, mamy to”. Uzupełnieniem rozwiązań reklamowych w przestrzeni digital będą kampanie Google Ads oraz w mediach społecznościowych.
Kampanię na zlecenie Benefit Systems realizuje agencja kreatywna NAV agency oraz agencja digitalowa Mint Media.