50 x Decathlon do końca roku

Już niedługo zostanie otwartych 5 kolejnych sklepów marki Decathlon, w tym jeden w Warszawie przy ul. Ostrobramskiej.

Powierzchnia marketu wyniesie 3000  m2, a zatrudnienie znajdzie w nim ok. 50 osób. Na klientów będzie czekać cała oferta Decathlon pod jednym dachem, a także moc wrażeń dzięki innowacyjnym strefom testowym. Nowy sklep Decathlon w Warszawie przy ul. Ostrobramskiej otwarty zostanie w grudniu i czynny będzie codziennie od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9.00 do 21.00, a w niedzielę – od 9.00 do 20.00.

Pierwszy sklep firmy Decathlon, międzynarodowego producenta i dystrybutora odzieży oraz sprzętu sportowego, powstał w 1976 r. we Francji. W Polsce pierwsze otwarcie miało miejsce w 2001 r. na warszawskim Targówku, a obecnie w naszym kraju istnieje aż 45 sklepów Decathlon, zatrudniających ok. 3000 osób. Do końca 2017 r. ma powstać jeszcze 5  punktów, tym samym Decathlon osiągnie okrągłą liczbę 50 lokalizacji w Polsce.

Jak mówią przedstawiciele firmy, misją sieci Decathlon jest umożliwianie jak największej liczbie ludzi czerpania radości i korzyści płynących z uprawiania sportu. Pragnąc, aby każdy mógł sobie pozwolić na zakup sprzętu i odzieży sportowej, niezależnie od zasobności portfela czy miejsca zamieszkania, firma nieustannie doskonali swoją ofertę. Dlatego produkty dostępne są nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale również w sklepie online, dzięki czemu sieć może realizować swoją misję na terenie całego kraju.

– Polscy klienci pokochali nasze marki własne, dostępne tylko w marketach sieci Decathlon, obok produktów znanych sportowych firm. Są to tzw. Marki-Pasje (m.in. Artengo, Domyos, Fouganza, Kalenji, Nabaiji, Quechua, Tribord, Wed’ze), które cechują się przystępną ceną i doskonałą jakością – mówi Wojciech Kozłowski, Decathlon Communication Manager – Cieszymy się, że teraz będziemy mogli dotrzeć z naszymi autorskimi produktami do jeszcze większego grona osób.

Fot. materiały prasowe Decathlon

- REKLAMA -