5 strategii funkcjonowania w dobie digitalizacji

Nowa sytuacja w obliczu pandemii COVID-19, w tym kwarantanna i lockdown klubów fitness, zdecydowanie przyspieszyła wdrażanie treningów live – online oraz w opcji na żądanie (on demand). Wiele obiektów fitness musiało zastąpić standardową ofertę zajęciami w wirtualnej rzeczywistości. Zmieniła się świadomość ćwiczących, a kluby fitness stanęły przed ogromnym wyzwaniem: dostosowania się do digitalizacji.

Online był doskonałym kanałem, umożliwiającym stały kontakt z klubowiczami podczas pandemii COVID-19. Pewnie miałeś okazję go przetestować. Teraz, kiedy kluby ponownie ruszyły, może warto zacząć intensyfikować działania w kierunku digitalizacji twojego biznesu. W tych trudnych czasach ważne jest wypracowanie odpowiednich strategii.

Life Fitness  postrzega swoją rolę we wspieraniu partnerskich klubów w rozwiązywaniu problemów za pomocą technologii cyfrowej, a nie tylko w aktualizacji licencji. Dlatego przygotowaliśmy dla ciebie, jako właściciela klubu, kilka podpowiedzi, umożliwiających modyfikacje twojej dotychczasowej strategii biznesowej.

Opracowanie strategii funkcjonowanie w dobie digitalizacji to nie to samo, co reakcja na kryzys. Całe zamieszanie wzięło się stąd, że COVID-19 przyspieszył cyfrową transformację
Cyfrowa transformacja nie jest zjawiskiem, które dzieje się przypadkowo; jest to strategiczna intencja i obejmuje coś więcej niż nieplanowane wdrożenie oprogramowania. Prawdą jest, że więcej osób chce ćwiczyć online.

COVID-19 niekoniecznie stworzył nowy rynek. Jako właściciel klubu powinieneś zachować ostrożność przy podejmowaniu decyzji biznesowych. W tej szczególnej sytuacji przejście na digitalizację jest tylko chwilową reakcją kryzysową. Wymagało to od całej branży fitness poszukiwania alternatywnych (nie nowych) kanałów dotarcia do klientów. Oczywiście COVID-19 miał i będzie miał pozytywny wpływ na przestrzeń cyfrową, ale nie należy zbytnio rozpraszać się szybkimi i niepewnymi rozwiązaniami reagowania kryzysowego. Niemniej jednak COVID-19 zmusza tradycyjne kluby do szukania nowych i różnych sposobów konkurowania.

Poznaj 5 strategii działania w dobie digitalizacji fitnessu  – https://top-gym.pl/news/5-strategii-rozwoju-biznesu-w-dobie-digitalizacji-uslug-fitness

Artykuł sponsorowany

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ