Rekrutacja w klubie pod lupą

0
248 wyświetleń

Dobra recepcja? To mit. Nie można zbudować dobrej recepcji. Nie ma ludzi. A jeśli są to na chwilę i znowu jest wakat. A może tych niewłaściwych szukamy lub znajdujemy i wpychamy nie w te role, które powinni odgrywać w naszym klubowym teatrze? A może prowadzimy złą politykę rekrutacyjną? A może w ogóle jej nie prowadzimy. I to nie tylko w przypadku recepcji.

Pogromcą mitu „Wzorowa recepcja to mission impossible, czyli nie ma dobrych kandydatów do pracy  w klubie fitness” na Forum Fitness Biznes będzie charyzmatyczna i nie cofająca się przed takimi wyzwaniami jak rekrutacja do budującego się obecnie w Warszawie hotelu 5+ gwiazdek, były HR Manager Holmes Place Poland, Berenika Piotrowska.

„Swoje największe doświadczenia zawodowe zdobywałam w bardzo wymagającym sektorze usług hoteli pięciogwiazdkowych (Hyde Park Hotel, Londyn; Hotel Bristol, Warszawa; Hotel InterContinental, Warszawa; obecnie Renaissance Warsaw Airport Hotel – w budowie), a także przez 3 lata pracy w fitness biznesie –  Holmes Place Poland jako HR Manager. Będąc zatrudniana na stanowiskach menadżerskich jestem odpowiedzialna za rekrutację i zarządzanie kadrą pracowniczą, za utrzymanie wysokiego standardu funkcjonowania działu kadr i szkolenia oraz za organizację pracy w/w działu. Wysokie umiejętności komunikowania się pozwalają mi na szybkie nawiązywanie kontaktów z pracownikami i klientami. Szczególnie wartościową cechą jest umiejętność równoważenia interesów firmy z potrzebami pracowników i klientów. Połączenie mojej silnej osobowości, dwudziestoletniego doświadczenia zawodowego z jednoczesnym zachowaniem świeżego spojrzenia na zagadnienia z tematyki zasobów ludzkich pozwalają mi na szybkie rozwiązywanie sytuacji konfliktowych i problemowych. Wyszukiwanie nietuzinkowych rozwiązań jest moją unikatową cechą. Wierzę w budowanie trwałych zawodowych relacji, które pozwalają na osiąganie najwyższych celów.  Wierzę, iż fundamentem każdej firmy są ludzie. Wszystko można „skopiować”, ale jedynym niepowtarzalnym elementem organizacji jest człowiek. Siłą każdej marki są wartości jakie reprezentują pracownicy. Wartości jakie wpisane są w ich profile osobowościowe, wartości, na które pracowały całe pokolenia.”

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ