Marka TECHNOGYM wchodzi w przestrzeń miejską, stara się być bliżej klienta indywidualnego. Znalazła sobie miejsce w tej przestrzeni efektownymi Technogym Wellness Store. Po Londynie, Madrycie, Moskwie – pora na Warszawę. 9 października br. uroczyście otwarto elegancki showroom marki TECHNOGYM przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie.
– Nasz showroom jest skierowany przede wszystkim do klienta indywidualnego, którego chcemy zainteresować naszym produktem i zainspirować do stworzenia swojej
domowej siłowni. Pokazujemy w nim naszą piękną i ekskluzywną linią PERSONAL, ale również linię SKILL, która świetnie wpisuje się w potrzeby użytkownika indywidualnego. Nasz showroom pozwala klientom poznać nasze produkty na żywo, dotknąć ich i poczuć różnicę
w designie, jakości i technologii – mówi Dominik Śliwowski, członek zarządu ITP SA,
General Manager TECHNOGYM Polska.
Uroczysty wieczór poprowadził Olivier Janiak. Na otwarciu oprócz klientów marki, osób reprezentujących największe sieci klubów w Polsce, a także właścicieli klubów niezależnych, którzy wyposażyli swoje przestrzenie treningowe w sprzęt marki TECHNOGYM, pojawił się współtwórca marki – Pierluigi Alessandri, który w 1983 roku w wieku 18 lat, razem z bratem Nerio (wtedy 22 lat) w garażu wymyślili markę TECHNOGYM.