Plany rozwoju Medicover Sport

Medicover kontynuuje inwestycje w ofertę sportową i rozwija markę Medicover Sport.
W najbliższym czasie firma planuje otwarcie kolejnych klubów, a także dalszy rozwój oferty sportowej i poszerzenie dostępu do usług z zakresu zdrowia i wellbeing.

Inwestycje w kluby sportowe i rozszerzenie oferty o nowe usługi to główne elementy strategii, która zakłada budowanie mocnej pozycji Medicover w obszarze sportu. Firma od kilku lat intensywnie rozwija się w kierunku zintegrowanej medycyny i stawia na holistyczne podejście do zdrowia. Obecnie Medicover, oprócz świadczenia kompleksowych usług zdrowotnych, stawia na zintegrowaną opiekę zdrowotną.

– Podążamy za definicją Światowej Organizacji Zdrowia. Zgodnie z nią zdrowy tryb życia, to „stan całkowitego dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego”. W związku z tym nasze leczenie polega na przywróceniu równowagi w całym organizmie człowieka. Nie tylko na leczeniu konkretnego obszaru

– mówi Artur Białkowski, dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych, członek zarządu Medicover sp. z o. o.

Nie tylko treningi

Aktywność fizyczna jest jednym z ważniejszych elementów pojęcia „zdrowy tryb życia”. Dlatego, jak czytamy w komunikacie prasowym, oferta Medicover Sport jest coraz chętniej wybieranym benefitem pracowniczym. Klienci mogą korzystać z pakietów sportowych, medyczno-sportowych i pakietów online. Oferta jest zróżnicowana i dostosowana do indywidualnych preferencji.

Pakiety sportowe pozwalają wybrać rodzaj i częstotliwość zajęć sportowych lub rekreacyjnych. Ten plan można realizować w jednym z 4,5 tys. obiektów partnerskich Medicover Sport w Polsce. W przypadku pakietu medyczno-sportowego użytkownicy otrzymują także stały dostęp do opieki medycznej. Z kolei pakiety online umożliwiają konsultacje ze specjalistami wielu dziedzin. Dają też dostęp do treningów online oraz oferują merytoryczne wsparcie bez wychodzenia z domu.

Inwestycje w ofertę sportową

Pierwszą kluczową inwestycją na drodze rozwoju firmy było przejęcie operatora pakietów sportowych OK System. Dodatkowo Medicover rozwija swoją działalność dzięki kolejnym akwizycjom wybranych sieci klubów fitness. Obecnie Medicover Polska jest właścicielem 20 klubów Fitness World oraz 3 klubów Holmes Place w Polsce. Dodatkowo, w ramach współpracy prowadzi 10 klubów Calypso na zasadach franczyzy. Do końca wakacji Medicover planuje prowadzić łącznie 12 klubów.

W najbliższym czasie firma planuje dalszy rozwój oferty sportowej i poszerzenie dostępu do usług z zakresu zdrowia i wellbeing.

Sport w dobie pandemii

– Wraz z ponownym otwarciem klubów sportowych przywróciliśmy pełen zakres funkcjonowania Medicover Sport. Nasza wykwalifikowana kadra wspiera klientów w wyborze rodzaju zajęć oraz ich intensywności. Zdajemy sobie sprawę z tego, że z naszych usług korzystają również osoby, które przeszły COVID-19 oraz po dłuższej przerwie od aktywności fizycznej. Nasi doświadczeni trenerzy i trenerki fitness zostali specjalnie przeszkoleni w tym kierunku. Jesteśmy otwarci i gotowi do przyjęcia klientów naszych siłowni. Sport to zdrowie, pragniemy jednak podkreślić, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, przed rozpoczęciem ćwiczeń, warto skonsultować się z lekarzem – wyjaśnia Artur Białkowski.

Dziś Medicover Sport oferuje dostęp do 4,5 tys. placówek partnerskich – obejmuje to kluby sportowe, siłownie, baseny i ośrodki przystosowane do trenowania wielu dyscyplin sportu i organizacji zajęć, np. z jogi czy zumby.

Źródło: materiały prasowe

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ