Nowe studia butikowe SkillX w Polsce. Do końca roku powstaną trzy nowe realizacje

Studia butikowe SkrillX

Kameralne studia butikowe od lat są ważnym trendem na światowym i polskim rynku fitness. Tylko między 2013 a 2017 r. liczba członków tego typu klubów na świecie wzrosła o 121 proc. Odpowiadając na potrzeby rynku, marka Technogym stworzyła kompleksową koncepcję treningową SkillX, cechującą się niskim kosztem wyposażenia i szybkim zwrotem z inwestycji. Tylko do końca 2023 roku SkillX pojawi się w trzech nowych obiektach na terenie Polski.

Zmieniające się trendy wpływają na dywersyfikację klienta. Naturalnym następstwem jest więc konieczność posiadania przez klub szerokiej oferty usług. W top 10 trendów na rynku fitness na wysokiej pozycji plasuje się zdrowie i dobre samopoczucie. Coraz więcej osób, które dotychczas nie miały żadnych sportowych celów, szuka miejsca, w którym będą mogły zadbać o formę. Ta grupa potencjalnych klientów cechuje się dużą ilością obaw powstrzymujących ich przed pójściem na siłownię wielkopowierzchniową. Odpowiedzią na ich potrzeby mogą być studia butikowe.

Rośnie popularność klubów butikowych

Kameralne miejsce, w którym jest niewielu ćwiczących, a do każdego klienta podchodzi się bardzo indywidualnie wydaje się być zdecydowanie bardziej przystępne. W dużej mierze to ci klienci stanowią niszę, do której swoją ofertę kierują kluby butikowe.

fot. Studio Xtrening/Wiemspro Poland
fot. Studio Xtrening/Wiemspro Poland

– Od początku istnienia marki Technogym edukujemy światowy rynek fitness. Jako lider rozwiązań dla obiektów sportowych kreujemy nowe rynkowe trendy. W Polsce od 6 lat przewidywaliśmy wzrost zainteresowania rozwiązaniami butikowymi. To co obserwujemy aktualnie na rynku potwierdza nasze założenia – mówi Michał Ryters, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Rynku B2B w Technogym Polska. – Do końca roku będziemy posiadać 10 obiektów ofertujących koncepcję treningową SkillX, zarówno w modelu studiów butikowych (butik-boxów) jak i rozwiązania shop-in-shop w wielkopowierzchniowych klubach fitness. Jest to najszybciej rozwijająca się koncepcja treningowa w Polsce od 2020 roku. Widząc zapotrzebowanie rynku i wychodząc naprzeciw naszym klientom stworzyliśmy model franczyzowy studiów butikowych. W celu uzyskania szerszych informacji zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami – dodaje.

Kameralna atmosfera, spersonalizowana opieka i bliskość domu lub pracy to jedne z ważniejszych cech klubów butikowych, w których na stosunkowo niewielkiej powierzchni (100-300 m kw.) można wykonać ogólnorozwojowy trening pod okiem wykwalifikowanego trenera. W większości przypadków sam trening trwa krótko (35-50 min.), jednak jest skonstruowany w taki sposób, by ćwiczący mógł osiągnąć jak najlepsze efekty w krótkim czasie.

fot. Studio Xtrening/Wiemspro Poland
fot. Studio Xtrening/Wiemspro Poland

Studio butikowe a holistyczne podejście do treningu

– Nasze butikowe studio treningu personalnego i krioterapii Xtrening jest jedynym w Polsce posiadającym salę dedykowaną konceptowi SkillX – mówi Szymon Markowski reprezentujący studio Xtrening/Wiemspro Poland. – Zdecydowaliśmy się na to rozwiązanie proponowane przez Technogym z uwagi na to, że idealnie wpisuje się naszą koncepcję holistycznego podejścia do treningu i dbania o zdrowe ciało. Zajęcia SkillX, obok treningów personalnych, EMS i zabiegów krioterapii, mimo, że są wciąż nowością w ofercie studia, już stanowią jedną z jego ważniejszych usług – podkreśla.

Niskie koszty oraz szybki zwrot z inwestycji, a także możliwość prowadzenia spersonalizowanych treningów nawet pod nieobecność trenera, to tylko część argumentów, przemawiających za koncepcją treningową Technogym SkillX. Jeśli planujesz otwarcie nowego klubu butikowego lub zastanawiasz się nad urozmaiceniem oferty swojego obiektu, po więcej szczegółów zajrzyj na www.technogym.pl lub skontaktuj się z doradcą.

fot. Studio Xtrening/Wiemspro Poland
fot. Studio Xtrening/Wiemspro Poland
- REKLAMA -