New Balance wystartował z globalną kampanią Run Your Way, która prezentuje najnowszą filozofię marki dotyczącą biegania. Aktywacja Run Your Way skupia się na celebrowaniu wyjątkowości i indywidualizmu osób, które biegają, poprzez niwelowanie biegowych stereotypów oraz otwarcie biegowego świata dla wszystkich.
Natalia Kaczmarek, Anna Kiełbasińska, Sydney McLaughlin-Levrone, Elle Purrier St Pierre i Trayvon Bromell to sportowcy wspierani przez New Balance. Łączy ich wspólny mianownik – wszyscy są olimpijczykami. Mimo podobnych doświadczeń i osiągnięć na Igrzyskach, każdy z nich ma unikalną relację z bieganiem, która dodatkowo z upływem czasu ulega przeobrażeniu. Marka New Balance chce zmienić sposób, w jaki mówi się o bieganiu i jak postrzega się osoby, które biegają. Bo jedyny słuszny styl biegania, to nasz własny.
– Jako profesjonalna biegaczka przez lata studiów często czułam się outsiderem w tym sporcie, dlatego przesłanie Run Your Way naprawdę do mnie trafiło. Teraz jako profesjonalna sportsmenka w ciąży dostrzegam jeszcze więcej stereotypów, przez które inni na mnie patrzą. Dlatego jestem podekscytowana, że mogę być częścią tego projektu. Mam nadzieję, że dzięki kampanii Run Your Way ludzie zaczną przywiązywać mniejszą wagę do tego, jak i dlaczego ktoś biega, a zaczną po prostu cieszyć się korzyściami, jakie może przynieść ta aktywność
– mówi Elle Purrier St Pierre, amerykańska biegaczka średniodystansowa.
New Balance pokazuje, że wszyscy jesteśmy częścią szerszego grona ludzi, którzy biegają. Niezależnie od tego, czy walczymy w maratonie o czas poniżej trzech godzin, truchtamy przed pracą pięć kilometrów, czy biegamy tylko weekendowo ze znajomymi. Wszystkich nas łączy fakt, że biegamy. Każdy jest jednak odrębną jednostką, jeśli chodzi o styl, nawyki, przyzwyczajenia, motywację i wiele innych kwestii. New Balance wspiera i celebruje wszystkich, którzy biegają, na całym świecie i niezależnie od poziomu sportowego.
– W New Balance cenimy zarówno zawodników, który rywalizują na najwyższym światowym poziomie, jak i zwykłych biegaczy, którzy biegają na co dzień, a nawet raz w miesiącu
– mówi Erica Tappin, New Balance Head of Global Marketing for Running.
– Z pomocą kampanii Run Your Way chcemy zmienić definicje biegania i biegacza. Tempo i dystans nie maja znaczenia, po prostu rób to co jest najlepsze dla Ciebie, bo jeśli biegasz to jesteś biegaczem – dodaje Erica.
Kampania Run Your Way wystartowała 15 marca. W ramach aktywacji oprócz globalnego key visuala wykorzystane będą historie zarówno światowych gwiazd, jak i lokalnych sportowców i ambasadorów związanych z marką New Balance.
O New Balance
New Balance to działająca od 1906 roku firma produkująca obuwie oraz odzież i akcesoria sportowe. Powstała w Stanach Zjednoczonych, gdzie obecnie funkcjonuje pięć jej fabryk. Szósta zlokalizowana jest w Wielkiej Brytanii. Firma zatrudnia 7000 współpracowników na całym świecie. W 2021 roku jej przychody ze sprzedaży osiągnęły wartość 4,4 mld dolarów.
W Polsce produkty firmy dostępne są od lat 90. XX wieku. New Balance jest dziś jedną z najchętniej wybieranych marek obuwia sportowego.
Źródło: materiały prasowe