Ludzka twarz fitnessu

Kampania sieci klubów fitness Zdrofit “Zdrofitujesz” zachęca do czerpania radości ze zdrowego stylu życia.

Zdrofit pokazuje, że zdrowy styl życia to nie tylko ostre treningi i życie pełne wyrzeczeń. Pokazuje „ludzką” twarz bycia fit –chodzenie na siłownię to nie tylko wycisk, ale także spędzanie czasu z wyjątkowymi ludźmi, wymiana doświadczeń, wzajemna motywacja i duża dawka optymizmu. Zdrofit przekonuje nas, że każda chwila jest ważna i mamy realny wpływ na to, jak ją przeżyjemy. Zachęca do przyłączenia się do filozofii życia, którą określa zdrofitowaniem, przy czym każdy może zdrofitowaćna swój własny sposób.

Jak mówią przedstawiciele sieci, Zdrofit to więcej niż fitness. – To marka, która zachęca do aktywnego trybu życia, pokazując, że często możemy wybrać sport zamiast biernych zajęć. Kreacja wideo zbudowana jest tak, aby każdy odbiorca mógł znaleźć jakiś wspólny mianownik między nią, a swoimi codziennymi wyborami. Pokazuje, że sport to przede wszystkim dobra zabawa, która przy okazji przynosi satysfakcję.

Za opracowanie idei, kreacji, strategii komunikacji, obsługę mediową odpowiada agencja Social Art oraz zespół Zdrofit. Produkcja spotu przeprowadzona przez Warsaw Production.

 

- REKLAMA -