Karolina Erdmann w kampanii 4F

Linia Skin on Skin marki 4F to odzież dla kobiet uprawiających jogę. Stonowane barwy pudrowego różu przełamano klasyczną czernią. Niektóre produkty linii Skin on skin wzbogacono nadrukiem inspirowanym kwiatami, które dodają romantyczności i delikatności. W detalach pojawiają się nadruki satynowe, lekko połyskujące w kolorze różowego złota. Kolekcja Skin on Skin sprawia wrażenie drugiej skóry, idealnie dopasowując się do ciała. Twarzą kampanii reklamowej została Karolina Erdmann – założycielka Yoga Beat Studio i autorka metody treningowej Yoga Beat.

Linia odpowiada na potrzeby kobiet poszukujących odzieży wygodnej, pozwalającej na swobodę ruchów. W kolekcji znajdują się produkty zarówno dla osób preferujących przylegające do skóry ubrania (druga skóra) oraz odzież luźną dla kobiet, które preferują styl swobodny. Różnorodność produktów, możliwość konfiguracji form oraz długości rękawów i nogawek legginsów, pozwala stworzyć idealnie pasujący do ciała i osobowości zestaw. W wybranych modelach legginsów zastosowano specjalne wykończenie dolnych nogawek, które można założyć pod stopę.

Miękkie i przyjemne w dotyku tkaniny sprawiają, że kobieta ubrana w odzież linii Skin on Skin czuje się lekko. W kolekcji wykorzystano miękkie i oddychające tkaniny, takie jak Tencel i Lyocell. Bielizna, legginsy oraz bokserka przygotowane z zastosowaniem bezszwowej technologii 4F Skin, nie krępują ruchów, oferując uczucie komfortu, dzięki któremu można skupić się wyłącznie na wykonywanych asanach. Kolekcję urozmaicono o funkcjonalne akcesoria, np. pastelowe shakery i torbę na matę.

Źródło: materiały prasowe 4F

- REKLAMA -