Poznaj sześć kroków na rozwój Twojej siłowni.
Myzone, od lat pomaga tworzyć społeczność w klubach fitness i obiektach sportowych, motywując ich do osiągania celów. Poznaj podpowiedzi przygotowane przez tę markę , które pomogą Ci rozkręcić działalność Twojego klubu.
1. Narzędzia cyfrowe – wykorzystaj je do motywacji i zaangażowania Twoich członków
Pierwszym krokiem jest znalezienie odpowiednich narzędzi cyfrowych, które zaangażują i zmotywują członków. Można to zrobić za pomocą narzędzi, które wprowadzają grywalizację i nagradzają uczestników wysiłek. Myzone, na przykład, stworzył punkty MEP (Myzone Effort Points). W aplikacji każdy ćwiczący widzi, w której strefie wysiłku się znajduje i dostaje punktu w zależności od poziomu wysiłku ( ile przebywa w danej strefie). Zostały opracowane na podstawie wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia. Ćwiczący regularnie, zyskują odpowiedni status, co jest widoczne dla społeczności Myzone. Dzięki temu narzędziu klienci zostają w danym klubie o 24% dłużej w porównaniu z obiektami, bez systemu Myzone. W przypadku Myzone można wyświetlać w klubie strefy tętna widoczne dla wszystkich trenujących lub w aplikacji. Myzone oferuje też zdalne treningi.
Innym rozwiązaniem są grupowe treningi z instruktorem na sprzęcie cardio, czy wirtualne trasy. To z kolei oferuje Life Fitness (dowiedz się więcej).
2. Edukacja zdrowotna – odżywianie, trening, odpoczynek
To bardzo istotny krok. Organizując warsztaty, pisząc artykuły eksperckie lub oferując indywidualne sesje treningowe – zwiększasz świadomość zdrowotną wśród klientów Twojego obiektu.
3. Nawiąż partnerstwo korzystne dla Twoich klientów
Myzone łączy się analogowo ale też przez, ANT+ i Bluetooth ze sprzętem do ćwiczeń, Apple Watch, Wear OS (wcześniej Android Wear), Garmin i Samsung Galaxy. Integruje się również z aplikacjami innych firm, takimi jak MapMyRun, Strava i MyFitnessPal. Aby zapewnić maksymalne korzyści ćwiczącym siłowni, Myzone współpracuje również z innymi technologiami, w tym sprzętem Life Fitness.
Doskonałym przykładem takiego partnerstwa jest współpraca Life Fitness i Myzone przy LFX – strefach do treningu funkcjonalnego.
Oczywiście wymienione wyżej przykłady dotyczą sprzętu i integracji aplikacji, ale to zaledwie wycinek możliwości. Pomyśl o lokalnych firmach w Twojej okolicy, które są zgodne z tym, co Twoja społeczność chce osiągnąć.
4. Organizowanie wyzwań dla klubowiczów
To zawsze doskonały i sprawdzony sposób na zwiększenie motywacji. Dzięki zawodom i konkursom zachęcisz przy okazji członków do nawiązywania kontaktów i możliwość dzielenia się swoimi postępami.
5. Świadomość celu – skupienie uwagi
Zaproponuj swoim członkom coś, na czym mogą skupić swoje cele i wyniki – nie ograniczaj się do stereotypowych stwierdzeń jak “chcę schudnąć” lub “chcę zbudować masę mięśniową”. Sprawność funkcjonalna i skupienie się na określonym celu lub osiągnięciu przynosi więcej korzyści niż abstrakcyjne powody, dla których warto chodzić na siłownię. Z tego powodu tak ważne jest pytanie: dlaczego? W tym kontekście trening w konkretnym zakresie tętna od razu informuje ćwiczących o ich kondycji fizycznej i pomaga wyznaczać krótko- i długoterminowe cele. A realizację celów można nagradzać na wiele sposobów.
6. Zapewnij stałe wsparcie dzięki zgranej społeczności
Z punktu widzenia zarządzającego klubem – społeczność jest kluczem do sukcesu i wyróżni cię na tle konkurencji. Twoim zadaniem jest udzielanie ćwiczącym stałego wsparcia i motywacji. Można tego dokonać np. oferując spersonalizowane informacje zwrotne, odpowiadając na pytania i organizując wydarzenia promujące fitness i zdrowy tryb życia.
Dowiedz się więcej, jak możesz wywindować swój obiekt z Myzone.
Zadzwoń + 48 668 018 040 lub napisz m.wolny@top-gym.pl
Artykuł sponsorowany