Inwazja Gymsteer

Po czterech miesiącach od komercyjnego startu platformy, Gymsteer ma już blisko 60 tysięcy użytkowników, w serwisie jest ponad 360 klubów i obiektów sportowych w 128 miejscowościach. Jeszcze przed startem aplikacji mobilnej zaplanowanej na maj bieżącego roku, system odnotowuje około 25000 logowań miesięcznie.

– 25% obiektów z obecnej bazy zdecydowała się już na płatną subskrypcję, która daje dostęp do statystyk oraz modułu CRM. Jednocześnie wersja płatna oprogramowania jest tańsza od konkurencyjnego średnio o około 30 procent – mówi Bartłomiej Nowak, CMO Gymsteer. – Dla efektywności platformy po uruchomieniu aplikacji mobilnej, rozwój infrastruktury obiektów zrzeszonych w Gymsteer w całej Polsce jest kluczowy. Naszym założeniem jest zdobycie ponad 1200 aktywnych subskrypcji do końca bieżącego roku. W związku z tym zrobiliśmy rewolucję – od początku 2018 roku udostępniamy klubom możliwość skorzystania z darmowego systemu do zarządzania przez pierwsze 30 dni. Mniejszym obiektom z liczbą klubowiczów do 150 osób, zarządzanie obiektem w opcji darmowej subskrypcji wystarczy na prowadzenie biznesu i zwiększy dochody bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Wersja płatna, z dostępem do statystyk i CRM jest elastyczna, transparentna cenowo i najbardziej konkurencyjna na rynku. Dzięki Gymsteer planujemy systematycznie powodować zmiany obecnych standardów rynkowych – mówi Nowak.

Na ilustracji: Gymsteer w Warszawie i okolicach

 

- REKLAMA -