Gymsteer oferuje wsparcie sprzedażowe obiektom sportowym w czasie pandemii Covid-19

Zdając sobie sprawę z konsekwencji obecnego biegu wydarzeń, trudów i wyzwań przed którymi stoją nasi obecni partnerzy oraz inne obiekty sportowe, pragniemy poinformować, że jesteśmy gotowi na pomoc i wsparcie dla każdego z branży fitness kto się do nas zwróci.

Przygotowaliśmy pakiet korzyści i rozwiązanie, które może pozwolić na funkcjonowanie waszych firm pomimo trwającej kwarantanny. W reakcji na obecny kryzys, wprowadzamy opisane poniżej zmiany obowiązujące do końca kwietnia 2020, z opcją wydłużenia tego terminu.

Dołączamy do oprogramowania Gymsteer moduł Streaming Live – poniżej informacje jakie mogą z tego popłynąć korzyści.

W społeczeństwie cały czas istnieje potrzeba ruchu i uprawiania sportu, tak ważnego dla zdrowia jak i poprawy samopoczucia (zwłaszcza podczas przymusowej izolacji). Na ten moment, gdy wszystkie obiekty sportowe zostały zamknięte, pozostaje ćwiczenie w domu.

Gymsteer tworzy narzędzie, dzięki któremu możliwe będzie kontynuowanie działalności zdalnie – bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Konsekwencje ekonomiczne obecnej sytuacji będą dotkliwie odczuwalne, dlatego szukamy rozwiązań które z jednej strony pozwolą utrzymać obecnych klientów, z drugiej natomiast pozyskać nowych. Co może się dziś dla wielu z was wydawać niedorzeczne, ale jest to możliwe i chcemy w tym pomóc.

Treningi online to na ten moment jedyna możliwa alternatywa. Coraz więcej obiektów sportowych prowadzi je w sieci przy użyciu mediów społecznościowych. To działanie jest niestety nieefektywne, nie jest zintegrowane z systemem do zarządzania w klubie i nie generuje przychodu od nowych, potencjalnych klientów.

W reakcji na obecną sytuację, wdrażamy do naszego oprogramowania opcję streamingu live, która w połączeniu z istniejącym modułem Gymsteer do sprzedaży pojedynczych wejść pozwala na generowanie przychodu z kanału online. Nasi obecni partnerzy używający systemu Gymsteer wraz z CRM, których jest obecnie ponad 200, będzie mogła dzięki temu dostarczać swoim aktywnym użytkownikom opcję treningów online i wywiązywać się z umowy wynikającej z karnetu w tych trudnych czasach. Każdy, kto się do nas zgłosi otrzyma odpowiednie informacje oraz dostęp do platformy. Zapewniamy wsparcie technologiczne oraz marketingowe, by wykorzystując swoje know-how w połączeniu z naszą technologią i wiedzą zarabiać podczas ustawowego okresu kwarantanny.

Jak to działa?
Założenie konta Gymsteer do obsługi streamingu treningów na żywo wraz z obsługą płatności za uczestnictwo jest całkowicie darmowe. Gwarantujemy wsparcie w postaci Livechat a także opiekuna, który pomoże w konfiguracji konta i wyjaśni wszystko, co należy zrobić, by wystartować. Dodatkowo w czasie kwarantanny Gymsteer nie pobierze żadnej prowizji od wykupionych treningów, bierzemy na siebie wszystkie koszty związane z rozliczeniem transakcji (operatorem płatności jest Blue Media SA), a także utrzymujemy ubezpieczenie każdego treningu nawet w warunkach domowych (partnerstwo z TU Signal Iduna).

Wystarczy 30 minut, aby móc rozpocząć pracę z klientami zdalnie, stworzyć własną stronę na naszej platformie, skonfigurować kalendarz zajęć z możliwością kupowania wejść przez aplikację, oraz komunikowania się z klientami przed zajęciami.

Użytkownik otrzyma dostęp do darmowej aplikacji, przez którą może wybrać interesującą go ofertę i zapłacić za jednorazowy trening. Mamy świadomość, że w dobie kryzysu nikt nie zdecyduje się na długotrwałe zobowiązanie. Po krajowej kwarantannie, proces powrotu do rzeczywistości na ten moment jest niemierzalny i nie wiemy czego się spodziewać. Nasz model biznesowy może być dziś odpowiedzią na potrzeby rynkowe i będziemy pomagać każdemu tak, jak to tylko możliwe.

Obecnie Gymsteer gwarantuje rozliczenie wszystkich wykupionych wejść maksymalnie do 14 dni od zamkniętego okresu rozliczeniowego. Po swojej stronie dołożymy wszelkich starań, aby w zaistniałych warunkach przychód z tych transakcji został rozliczony jak najszybciej i przed terminem 14 dni.

Pracujemy nad optymalizacją
Pracujemy nad tym, abyście mogli zrobić Live stream treningów wykorzystując do tego CRM Gymsteer w którym jest wasza baza klientów – co oczywiście będzie najbardziej optymalne. Będzie możliwość wysłania do całej bazy własnych klientów informacji, że mogą skorzystać z treningu online. Każdy zainteresowany użytkownik otrzyma link, który umożliwi obejrzenie i uczestnictwo w treningu online. Jeśli posiada on aktywny karnet, zapisze się na trening. Jeśli nie, będzie mógł wykupić uczestnictwo dzięki „pay per entry”, które dziś zamienia się w „pay per view”…

Model Gymsteer
Współpraca z firmami którym Gymsteer dostarcza benefity sportowe pozostaje bez zmian, także Partnerzy (resellerzy usługi) nie muszą się o nic martwić. Model Gymsteer od początku wyznaje zasadę „fair play”, a firmy płacą za benefity sportowe dopiero wtedy, kiedy ich pracownik skorzysta z wejścia na siłownię, fitness lub innego obiektu sportowego.

Ponieważ płatność jest tylko wtedy, gdy dochodzi do wykonania usługi – jest ona skorelowana 1:1 z koniunkturą… Dziś koniunktura niestety „zamknęła kluby”, a różnica w stosunku do rozwiązań abonamentowych spowodowała, że mamy obecnie bardzo dużo zapytań, jak działa współpraca z nami, dlatego w razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: business@gymsteer.com.

W dobie kryzysu najważniejsze jest, abyśmy wspierali się jako ludzie i partnerzy biznesowi. Patrzenie na sytuację globalnie przyniesie korzystne efekty dla Wszystkich, dlatego pomimo „ustawowego” zamknięcia obiektów sportowych nasz Livechat pracuje bez zmian. Warto wykorzystać ten czas na przygotowanie się do sytuacji, która czeka nas po kryzysie.

Jesteśmy do Waszej dyspozycji jeżeli chodzi o pomoc i konfigurację software’u, uruchamianie usługi „pay per entry”, prezentację systemu, a także rozmowy na temat przyszłości i zachodzących zmian.

Z naszej strony gwarantujemy pełne zaangażowanie i wsparcie w wielu aspektach.

Nasi partnerzy nie muszą się także obawiać o koszty software. W związku z rozporządzeniem i przymusowym zamknięciem klubów wszystkie obiekty otrzymają rabat w kolejnym miesiącu rozliczeniowym zgodny z okresem trwania kwarantanny.

Zapraszamy do kontaktu.
Zespół Gymsteer
#stayactive
kontakt@gymsteer.com

Artykuł sponsorowany

- REKLAMA -