Gry VR w klubach fitness?

Immersion Games S.A., warszawskie studio specjalizujące się w tworzeniu gier VR,  nawiązało współpracę z producentem urządzeń fitness iFIT Inc. Dzięki kooperacji, gry zawierające elementy fitness i sportu, będą promowane przez obydwie firmy.

W portfolio iFIT Inc. znajduja się takie marki sprzętowe, jak NordicTrack®, ProForm® i Freemotion®. Na mocy umowy, Immersion Games S.A. będzie posługiwać się globalną licencją iFIT oraz publikować gry pod parasolem „Powered by iFIT”. Jednocześnie amerykańska spółka będzie promować te tytuły za pośrednictwem swoich technologii i aplikacji.

Immersion sp. z o. o., spółka-matka Immersion Games S.A. i zarazem jej większościowy akcjonariusz, współpracuje z iFIT od 2018 roku. Na przestrzeni lat, warszawska firma zrealizowała szereg projektów dla amerykańskiej korporacji, łącząc sprzęt fitness iFIT z technologiami VR i silnikami gier komputerowych. Immersion wykonało także szereg gier VR dla rowerków fitness, prezentowanych na targach CES 2019.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że doszło do nawiązania tej współpracy. iFIT to rozpoznawalna na całym świecie marka, o bazie subskrybentów wynoszącej ponad 6 milionów użytkowników. Możliwość dotarcia do ludzi, którzy są aktywnie zainteresowani ciekawymi sposobami na urozmaicenie swoich programów treningowych, jest ogromną szansą dla naszych gier

– mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games S.A.

Gry VR w klubie fitness

– Z radością mogę poinformować, że podpisana umowa dotyczy także naszej debiutanckiej gry Disc Ninja, która od sierpnia tego roku jest dostępna na platformie Oculus Quest Store – największym i najbardziej prestiżowym amerykańskim sklepie z aplikacjami VR – dodaje Bartosz Rosłoński.

Immersion Games S.A. istnieje od grudnia 2020 roku. Od 15 września akcje Spółki są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect. We wrześniu Immersion Games poinformowało, że Disc Ninja jeszcze w tym roku zostanie opublikowana na rynku chińskim, za pośrednictwem platformy Pico VR.

O spółce

Warszawska grupa Immersion od 2014 r. opracowuje projekty i produkty w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości koncentrując się na rynku amerykańskim, współpracując z firmami i instytucjami takimi jak Facebook, HBO, Coca-Cola, rząd USA, Discovery i wielu innych. Wychodząc naprzeciw szybko rosnącego rynku gier VR, Immersion VR stworzyło spółkę Immersion Games, będącą obecnie w procesie przygotowywania do wejścia na rynek New Connect.

Źródło: materiały prasowe

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ