Fitness online

Startujemy z nowym cyklem – POD LUPĄ MARCINA J., czyli branża fitness w czasie pandemii. Jego autorem będzie Marcin Jędrzejczyk, baczny obserwator i komentator rynku fitness, pasjonat marketingu i internetu. W pierwszym odcinku o tym, jak branża fitness przeniosła się do wirtualnego świata.

Kluby zostały zamknięte z dnia na dzień i swoją działalność przeniosły do świata wirtualnego, ze skutkiem lepszym lub gorszym, ale każdy działa teraz online. Poniżej zestawienie liczbowe z kilku wybranych sieci klubów fitness funkcjonujących w Polsce. Prawie wszystkie kluby publikują filmy z treningami na Facebook’u, kilka z sieci dodatkowo publikuje filmy na YouTube, a jeszcze inni w tym czasie pracowali nad własną platformą treningową. Oto efekty pierwszych obserwacji.

  • Zdrofit
    (oraz wszystkie sieci , których operatorem jest Benefit Systems, ponieważ filmy są powielane):
    – 36 filmów (Facebook)
  • Calypso Fitness
    – 45 filmów (Facebook),
    – 41 filmów treningowych (YouTube)
  • Total Fitness
    – 35 filmów (Facebook)
  • Platinium Fitness Club
    – 24 filmów (Facebook),
    – 25 filmów (YouTube),
    – dostęp do płatnej platformy treningowej,
  • Fitness World Polska
    – 30 filmów (Facebook)
  • Xtreme Fitness Gyms
    – własna platforma VOD z treningami online XtremeGo.pl,
  • McFIT
    – brak publikacji filmów na Facebook’u,
    – zaproszenie do bezpłatnego korzystania z platformy treningowej na stronie cyberobics.com,
  • CityFit
    18 filmów (Facebook),
    – 25 filmów (Youtube).

Dane z dnia 01.04.2020 roku. Analizowany okres marzec 2020 r.

W najbliższych dniach czeka nas pewnie jeszcze wiele zmian i nowości, będę na bieżąco zbierał wszystkie informacje. Jeśli chcesz przesłać informacje o podejmowanych działaniach, to zapraszam do kontaktu mailowego marcinje@op.pl

Marcin Jędrzejczyk

Fot. Unplash.com

 

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ