Epidemia wpłynęła na trendy w branży fitness. Wydaje się, że jednym z największych obszarów popytu klientów, jeśli chodzi o ofertę klubu fitness w najbliższych latach, będą wszelkie formy aktywności w outdoorze.
Jak pokazują badania, wirus przenosi się na zewnątrz ok. 18 razy wolniej. Oznacza to, że zajęcia w outdoorze wiążą się z wyższym bezpieczeństwem, a psychologiczne korzyści płynące z fitnessu na świeżym powietrzu są nieocenione.
Wszechstronny trening w outdoorze
Dr.Wolff, niemiecki producent sprzętu dla klubów fitness, siłowni i studiów treningu, opracował urządzenia oraz koncepcję treningową do wykorzystania na zewnątrz. Rozwiązanie, które umożliwia ćwiczenia w outdoorze, obejmuje jedenaście stanowisk treningowych. Na ustawienie stacji potrzeba zaledwie 100 mkw. Campus Outdoor Dr.Wolffa oferuje stanowiska do treningu siłowego (POWER), stanowiska CORE STABILITY oraz do treningu mobilności i rozciągania (MOBILITY). Urządzenia nie wymagają mocowania do nawierzchni.
“Mamy nadzieję, że stworzona przez Dr.Wolffa koncepcja treningowa w outdoorze jest ciekawą propozycją na przetrwanie tego trudnego dla branży czasu. Jednocześnie, już po pandemii, może pomóc znaleźć nowych klientów i zatrzymać tych obecnych” – mówi Rajmund Gola z firmy Aktiv Vital, dystrybutora marki w Polsce.
Artykuł sponsorowany