Jak rozwinąć biznesowe skrzydła w fitnessie? Mamy kilka sugestii

Poznaj sześć kroków na rozwój Twojej siłowni.

Myzone, od lat pomaga tworzyć społeczność w klubach fitness i obiektach sportowych, motywując ich do osiągania celów. Poznaj podpowiedzi przygotowane przez tę markę , które pomogą Ci rozkręcić działalność Twojego klubu.

1. Narzędzia cyfrowe – wykorzystaj je do motywacji i zaangażowania Twoich członków

Pierwszym krokiem jest znalezienie odpowiednich narzędzi cyfrowych, które zaangażują i zmotywują członków. Można to zrobić za pomocą narzędzi, które wprowadzają grywalizację i nagradzają uczestników wysiłek. Myzone, na przykład, stworzył punkty MEP (Myzone Effort Points). W aplikacji każdy ćwiczący widzi, w której strefie wysiłku się znajduje i dostaje punktu w zależności od poziomu wysiłku ( ile przebywa w danej strefie). Zostały opracowane na podstawie wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia.  Ćwiczący regularnie, zyskują odpowiedni status, co jest widoczne dla społeczności Myzone. Dzięki temu narzędziu klienci zostają w danym klubie o 24% dłużej w porównaniu z obiektami, bez systemu Myzone. W przypadku Myzone można wyświetlać w klubie strefy tętna widoczne dla wszystkich trenujących lub w aplikacji. Myzone oferuje też zdalne treningi.

Innym rozwiązaniem są grupowe treningi z instruktorem na sprzęcie cardio, czy wirtualne trasy. To z kolei oferuje Life Fitness (dowiedz się więcej).

2. Edukacja zdrowotna – odżywianie, trening, odpoczynek

To bardzo istotny krok. Organizując warsztaty, pisząc artykuły eksperckie lub oferując indywidualne sesje treningowe – zwiększasz świadomość zdrowotną wśród klientów Twojego obiektu.

3. Nawiąż partnerstwo korzystne dla Twoich klientów

Myzone łączy się analogowo ale też przez, ANT+ i Bluetooth ze sprzętem do ćwiczeń, Apple Watch, Wear OS (wcześniej Android Wear), Garmin i Samsung Galaxy. Integruje się również z aplikacjami innych firm, takimi jak MapMyRun, Strava i MyFitnessPal. Aby zapewnić maksymalne korzyści ćwiczącym siłowni, Myzone współpracuje również z innymi technologiami, w tym sprzętem Life Fitness.

Doskonałym przykładem takiego partnerstwa jest współpraca Life Fitness i Myzone przy LFX – strefach do treningu funkcjonalnego.

Oczywiście wymienione wyżej przykłady dotyczą sprzętu i integracji aplikacji, ale to zaledwie wycinek możliwości. Pomyśl o lokalnych firmach w Twojej okolicy, które są zgodne z tym, co Twoja społeczność chce osiągnąć.

4. Organizowanie wyzwań dla klubowiczów

To zawsze doskonały i sprawdzony sposób na zwiększenie motywacji. Dzięki zawodom i konkursom   zachęcisz przy okazji członków do nawiązywania kontaktów i możliwość dzielenia się swoimi postępami.

5. Świadomość celu – skupienie uwagi

Zaproponuj swoim członkom coś, na czym mogą skupić swoje cele i wyniki – nie ograniczaj się do stereotypowych stwierdzeń jak “chcę schudnąć” lub “chcę zbudować masę mięśniową”. Sprawność funkcjonalna i skupienie się na określonym celu lub osiągnięciu przynosi więcej korzyści niż abstrakcyjne powody, dla których warto chodzić na siłownię. Z tego powodu tak ważne jest pytanie: dlaczego?  W tym kontekście trening w konkretnym zakresie tętna od razu informuje ćwiczących o ich  kondycji fizycznej i pomaga wyznaczać krótko- i długoterminowe cele. A realizację celów można nagradzać na wiele sposobów.

6. Zapewnij stałe wsparcie dzięki zgranej społeczności

Z punktu widzenia zarządzającego klubem – społeczność jest kluczem do sukcesu i wyróżni cię na tle konkurencji. Twoim zadaniem jest udzielanie ćwiczącym stałego wsparcia i motywacji. Można tego dokonać np. oferując spersonalizowane informacje zwrotne, odpowiadając na pytania i organizując wydarzenia promujące fitness i zdrowy tryb życia.

Dowiedz się więcej, jak możesz wywindować swój obiekt z Myzone.

Zadzwoń + 48 668 018 040  lub napisz m.wolny@top-gym.pl

www.top-gym.pl

Artykuł sponsorowany

- REKLAMA -