ISPO Munich 2019 już za 2 miesiące!

0
31 wyświetleń

W dniach 3–6 lutego 2019 r. w Monachium odbędzie się 49. edycja największych na świecie targów sportowych ISPO Munich.
Około 2800 wystawców z całego świata zaprezentuje w Monachium swoje najnowsze kolekcje, innowacyjne rozwiązania i produkty sportowe, które w sprzedaży znajdą się w przyszłym sezonie, czyli 2019/2020. Targi ISPO Munich co roku odwiedza ok. 85 000 osób związanych z branżą sportową ze 120 krajów, w tym blisko 1500 z Polski.

Po raz pierwszy w lutym 2019 roku targi ISPO Munich zajmą aż 18 hal o całkowitej powierzchni 200 000 mkw. Do dotychczasowych 16 hal dołączą dwie nowo wybudowane hale targowe C5 i C6 wraz z nowoczesnym centrum kongresowym. Tym samym centrum targowe będzie w stanie sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na powierzchnię wystawienniczą w wielu dynamicznie rozwijających się segmentach.

 

Obszary tematyczne
Oferta targowa ISPO Munich podzielona jest na osiem obszarów tematycznych: Snowsports (Hale B2–B6), Outdoor (Hale A1–A4), Health & Fitness (Hale A5–A6), Urban (Hala A5), Teamsports (Hala C6), Vision (Hala B1), Trends, Innovations & Industry Services (Hala C6), Manufacturing & Suppliers (Hale C1–C5). Nowa struktura i segmentacja targów ISPO Munich odzwierciedlają zmiany zachodzące na globalnym rynku sportowym, w tym zmiany w podejściu do aktywności sportowych przez konsumentów ostatecznych.
Aktualne analizy Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) wskazują jasno, że brak ruchu i jakiejkolwiek aktywności sportowej jest problemem globalnym i wpływa negatywnie na stan zdrowia i samopoczucie człowieka. Tematem przewodnim przyszłorocznych targów będzie zatem „ Zdrowie, Ruch i Sport”. Wiodącym trendem jest nadal digitalizacja i jej wpływ na biznes sportowy. Ten temat będzie przewijał się dość często zarówno w programie ramowym, jak i specjalnych platformach przygotowanych przez targi w ramach ISPO Digitize Summit, ISPO Academy i Wearables Technology Conference. Poza digitalizacją jednym z ważniejszych będzie zagadnienie „Kobieta w biznesie sportowym jako menedżer i konsument ostateczny”. Ten drugi aspekt jest coraz istotniejszy dla handlu, ponieważ kobieta staje się aktywnym uczestnikiem sceny sportowej i co za tym idzie – klientem sklepów sportowych. Jej potrzeby i oczekiwania względem produktów sportowych są jednak inne niż w przypadku mężczyzn. Na targach zostaną zorganizowane wycieczki po stoiskach wystawców posiadających produkty adresowane do kobiet (tzw. Women Tour). Po zwiedzaniu stoisk uczestnicy mogą odpocząć w przestrzeni zwanej Women Lounge.
Polska reprezentacja
Podczas targów ISPO Munich 2019 swoją ofertę zaprezentuje ponownie mocna reprezentacja firm z Polski – ponad 50 polskich wystawców, w tym kilka firm z obszaru health & fitness (Abisal/ HMS, FeelJ, Bescomo/ Laubr, BenchK, Eurohit, Dragon Sports, Pro Sport Rafał Kuźniar). Kolekcje odzieży i akcesoriów do fitnessu będą obecne także na stoiskach takich polskich marek, jak 4F, Brubeck czy skarpetkowa marka Comodo.
Rejestracja odwiedzających: https://www.ispo.com/munich/tickets

Polscy wystawcy o ISPO

Tomasz Sobieszek, dyrektor ds. rozwoju marki FeelJ! Advanced Sportswear:
– Marka FeelJ! ponownie zagościła na targach ISPO 2018 – po prawie 10-letniej przerwie. Nie będziemy się rozwodzić na temat świetnej organizacji i mnogości wystawców – bo o tym wszyscy już wiedzą (przy okazji gratulacje dla całego Teamu ISPO). To, co nas zaskoczyło, to bardzo pozytywny odbiór marki FeelJ! przez dużych graczy z Europy – wychwalanie przede wszystkim naszej jakości i kolorystyki. Pokazaliśmy na targach nasze najnowsze „dziecko”, czyli linię INNOVATIVE SOFT SATIN TOUCH & HIGH COMPRESSION – legginsy z dzianiny w pełni oddychającej, odprowadzającej wilgoć, dodatkowo mocno opinającej, co wspomaga krążenie krwi i usuwanie mleczanu z mięśni podczas ćwiczeń oraz przeciwdziała zatrzymywaniu wody w nogach. Rewolucja polega na tym, że przy zachowaniu wysokiego stopnia kompresji uzyskaliśmy też niesamowicie przyjemny efekt miękkości i delikatności dzianiny, natomiast wysoki stopień uiglenia sprawia, że legginsy nie prześwitują, a intensywność kolorów pozostaje niewzruszona przy rozciąganiu dzianiny. Miło nam, że polskie firmy są zauważane, chwalone, a przede wszystkim uważane za jakościowo nieodbiegające od najwyższych standardów światowych. Jesteśmy niewymownie dumni z takiego feedbacku, zwłaszcza że produkcja odzieży FeelJ! odbywa się w 100 proc. w Polsce i z polskich materiałów. Wiele nawiązanych relacji biznesowych mocno zachęca do udziału w ISPO również w 2019 roku.. Tym bardziej że szykujemy dla klientów kolejne nowości – niespodzianki. Trzymajcie za nas kciuki i do zobaczenia!

Adam Uzolnik, dyrektor ds. rozwoju Produktu, Mondo-Calza/skarpety Comodo:
– Udział w targach ISPO Munich przyczynia się do rozwoju naszej firmy i marki COMODO. Nawiązujemy tu ciekawe kontakty handlowe, które skutkują ekspansją na rynki zagraniczne, jak również poszerzamy horyzonty, zbieramy informacje o nowinkach w zakresie surowców, technologii, wzornictwa, aktualnych trendów. To pozwala nam tworzyć produkty, które trafiają w zapotrzebowanie naszych klientów.

Małgorzata Piech, Export Sales Support Coordinator, OTCF S.A./4F:
– Targi ISPO Munich podnoszą rozpoznawalność marki 4F na arenie międzynarodowej oraz ułatwiają dalszą ekspansję na rynkach zagranicznych, poprzez możliwość nawiązania kontaktów handlowych z dystrybutorami.

Katarzyna Zaręba, właściciel firmy i marki GENA:
– Nasza firma po raz pierwszy pojawiła się na targach ISPO w Monachium w 2008 roku. Od tego czasu rokrocznie prezentujemy najnowszą kolekcję marki Gena w prestiżowej hali B1. Targi ISPO to szansa dla naszej firmy na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, spotkanie z dotychczasowymi klientami oraz zebranie zamówień na nowy sezon. Po każdych targach jesteśmy bogatsi o nowe doświadczenia, przywozimy ciekawe inspiracje i wiele konstruktywnych opinii i sugestii, co pozwala każdorazowo ulepszać nasze kolekcje i dostosowywać do potrzeb klientów z całego świata.

Beata Pradela, Key Account Manager, ABISAL:
– Podczas przyszłorocznych targów ISPO w Monachium firma Abisal zaprezentuje sprzęty nowej generacji do treningu domowego – z serii SKY. To między innymi bieżnie z intuicyjnym systemem kontroli prędkości, zastosowaniem zaawansowanej technologii i nowoczesnego designu, a także innowacyjne dwu- i trzysilnikowe platformy wibracyjne umożliwiające kompleksowy trening całego ciała. Udział w targach ISPO daje nam jako wystawcy niepowtarzalną okazję prezentacji oferty asortymentowej oraz promocji marki na forum międzynarodowym, wśród zgromadzonych w jednym miejscu i o jednym czasie uczestników wydarzenia. To także doskonała okazja do spotkań handlowych zarówno z dotychczasowymi partnerami handlowymi, jak i nowymi interesantami. ISPO Monachium to wydarzenie umacniające relacje handlowe i aranżujące nowe interesy.

Źródło: materiały prasowe ISPO Munich

 

- REKLAMA -