Aplikacja mobilna CityFit

Aplikacja mobilna to nowy pomysł sieci klubów fitness CityFit na podtrzymanie kontaktu z klientami. Oprócz rozwiązań ułatwiających korzystanie z klubów, umożliwia ona udział w programie lojalnościowym. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej CityFit klubowicze mogą m.in. zarządzać swoim członkostwem oraz zapisywać się na zajęcia fitness i trening personalny. Umożliwia ona również zakup produktów dodatkowych, takich jak pakiet akcesoriów treningowych Starter Pack czy cegiełka charytatywna. W kolejnym etapie aplikacja mobilna wzbogacona zostanie o funkcje umożliwiające zakup karnetu.

Program lojalnościowy

Istotny element aplikacji stanowi oparty na idei grywalizacji program lojalnościowy FitFighters. Biorąc udział w wyzwaniach sportowych klubowicze zdobywają CityFitCoiny, uprawniające m.in. do rabatów na członkostwo w klubie. Równolegle ich konta wzbogacają się o kolejne punkty przy atrybutach: siła, morale, wytrzymałość i szybkość. Zdobycie odpowiedniej ilości punktów kieruje użytkownika na kolejny poziom treningowy. Nazwy poziomów nawiązują do zwierząt i są to odpowiednio: dla kobiet – Wiewiórka, Gazela, Pantera; dla mężczyzn – Zając, Dzik, Byk.

Zadania dla użytkowników zostały zaplanowane tak, by motywować do treningów. Z drugiej strony mają integrować i budować społeczność w klubie. Program posiada również moduł Member Get Member. Klubowicze mogą w nim przekazywać zniżki i odbierać premie za polecanie CityFit swoim znajomym. Wśród bonusów dostępnych w aplikacji znajdują się m.in. gadżety CityFit, zniżki na karnety, a także kupony rabatowe do sklepów znanych marek.

Aplikacja mobilna dostępna w sklepie

Aplikacja CityFit dostępna jest w Google Play oraz App Store. To kolejna nowość, którą CityFit przygotował dla swoich klubowiczów. We wrześniu marka wprowadziła nową odsłonę strony internetowej www.cityfit.pl.
– Obserwując trend migracji użytkowników z komputerów na telefony komórkowe oczywistym dla nas było, że następnym technologicznym krokiem będzie stworzenie aplikacji mobilnej.

Aplikacja opiera się na czterech filarach: proces zakupowy, program lojalnościowy, ułatwienie dostępu do klubu oraz zarządzanie funkcjonalnościami strefy klienta. Każdy z modułów będziemy rozwijali równolegle, zaskakując klientów zarówno nowymi produktami, jak i angażującymi elementami grywalizacji. Naszą aspiracją jest stworzenie aplikacji mogącej moderować proces „podróży klubowicza” na różnych punktach styku z marką CityFit. Aplikacja ma wzbogacać jego doświadczenia, budować treningową świadomość oraz wspierać konsekwencję w realizacji indywidualnych celów. – mówi Łukasz Gądek, Członek Zarządu CityFit.

Źródło: materiały prasowe

- REKLAMA -