Benefit Systems stawia na eksport

0
178 wyświetleń

Według danych za drugi kwartał 2018 roku z programu MultiSport, flagowego produktu Benefit Systems, korzystało blisko 1,1 mln użytkowników. Karta MultiSport cieszy się rosnącą popularnością również na nowych rynkach, zwłaszcza w Czechach i w Bułgarii.

Z programu MultiSport korzystało w drugim kwartale br. 919,5 tys. użytkowników w Polsce oraz 177,9 tys. na rynkach zagranicznych (wzrost o 14,5 proc. w Polsce oraz o 85,8% na rynkach zagranicznych względem końca 2 kwartału 2017 r.). Łącznie daje to 1 097,3 tys. użytkowników w Polsce, Czechach, Bułgarii oraz na Słowacji. Ruszyła także sprzedaż kart w Chorwacji. W tym roku spółka planuje też uruchomienie sprzedaży w Grecji.

— Wierzymy, że aktywność fizyczna realnie wpływa na jakość i długość życia, dlatego stale rozwijamy nasz flagowy produkt, by spełniał oczekiwania rosnącej grupy użytkowników oraz stanowił dla nich ważny element zdrowego trybu życia. Program MultiSport to także wymierne korzyści dla pracodawców i właścicieli obiektów sportowo-rekreacyjnych. Dla pierwszej grupy ważne jest to, że aktywni fizycznie pracownicy mniej chorują i są efektywniejsi w pracy, natomiast dla Partnerów obsługujących obiekty sportowe nasz program stanowi atrakcyjne uzupełnienie oferty i realne wsparcie ich działalności biznesowej – wyjaśnia Izabela Walczewska-Schneyder, Członek Zarządu Benefit Systems.

Od lipca działa program „MultiSport na lato” w ramach którego użytkownicy kart MultiSport mogą korzystać m.in. z parków trampolin i parków linowych, basenów odkrytych, siatkówki plażowej oraz rowerów miejskich. Dodatkowo w ramach wakacyjnych konkursów na karta multisport.pl do wygrania są vouchery turystyczne, dieta pudełkowa, bony do sklepów sportowych oraz możliwość przekazania środków na akcję charytatywną finansującą wyprawki sportowe dla dzieci szkolnych.

Źródło: informacja prasowa Benefit Systems

 

- REKLAMA -