Przygotowania do targów FIT-EXPO fitness & sport park, które w przyszłym roku odbędą się w dniach 25-27 maja 2018 r. idą pełną parą. Znane są pierwsze szczegóły, 13. edycji targów.
Zmiany na pokładzie
W zespole targów FIT-EXPO nastąpiły zmiany. Po wielu latach pracy przy tym projekcie, w poszukiwaniu nowych wyzwań, dyrektor Anna Myślak zdecydowała się na zmianę. Mimo ogromnej znajomości branży fitness, obrała zupełnie inną ścieżkę kariery zawodowej. Przy sterze teamu FIT-EXPO zostaje Filip Bittner – dyrektor grupy produktów. Kontakt z wystawcami poprowadzi Agnieszka Glamowska, która skutecznie mobilizuje ich do udziału w targach oraz wspiera na każdym kroku przygotowań. Paulina Szczesiak i Renata Hille kolejny rok będą promować imprezę wśród zwiedzających i będzie można je spotkać na niejednym branżowym evencie. Cały zespół zadba wspólnymi siłami o komunikację największego biznesowego wydarzenia w branży fitness, nie zapominając jednak o atrakcjach dla coraz szerszej grupy fit-maniaków.
Dla biznesu
Bez wątpienia utrzymana będzie grupa docelowa targów. Od samego początku FIT-EXPO są dedykowane dla profesjonalistów, a biorąc pod uwagę dynamikę branży fitness w Polsce, ma to solidne uzasadnienie. Tematyka targów, obecność wystawców, którzy współpracują z klubami fitness, ośrodkami SPA, ośrodkami wypoczynkowymi i hotelami, a także merytoryczne wydarzenia przeciągną osoby zawodowo związane z tym rynkiem. Dla wystawców FIT-EXPO po raz kolejny będą miejscem budowania wizerunku, pogłębiania relacji z klientami i proponowaniem nowych rozwiązań. W 2018 roku kontynuowany będzie Kongres FIT-EXPO Trendy i Innowacje. To wydarzenie z autorskim programem nadąża za potrzebami osób z branży, jak również wyprzedza i prognozuje zmiany pojawiające się na rynku. Warto również wspomnieć, że dla grupy zawodowej – trenerów personalnych – na pewno przygotowywane będzie merytoryczne wydarzenie podejmujące tematykę odpowiedzialności w tym zawodzie. – O biznesowym charakterze targów świadczyć będzie również narzędzie ułatwiające umawianie spotkań, czyli Biznes Planner FIT-EXPO. Chcemy konsekwentnie promować ten sposób aranżacji kontaktów podczas naszego wydarzenia. Każdy dzisiaj ceni swój czas, dlatego warto efektywnie zaplanować swoją wizytę na targach, by maksymalnie ją wykorzystać – komentuje Filip Bittner, dyrektor grupy produktów (w tym targów FIT EXPO).
Dla fitnessowych freaków
Międzynarodowa Konwencja Fitness EU4YA powered by tiguar, otworzy się jeszcze bardziej dla fit-maniaków. Do tej pory zdecydowana większość uczestników to ludzie „z branży” – instruktorki i trenerzy. Za rok na EU4YA zorganizowana będzie wyodrębniona część wydarzenia, która otworzy się na potrzeby wszystkich miłośniczek grupowych zajęć fitness. Na razie szczegóły są objęte tajemnicą, ale jak zapewnia organizator, należy się spodziewać efektu „wow”.
Oczywiście EU4YA tradycyjnie będzie miejscem wypełnionym pozytywną energią, z którego płynąć będą najnowsze trendy w zajęciach grupowych, czy indywidualnych i zaspokoją potrzeby wszystkich osób podchodzących do swojego zawodu profesjonalnie oraz rzetelnie.
Zostań twarzą FIT-EXPO
Selfie, metamorfozy, zdjęcia z treningów – bez wątpienia wielbiciele fitness uwielbiają się fotografować, więc ten trend wykorzysta FIT-EXPO. We wrześniu ruszy konkurs „Zostań twarzą FIT-EXPO”. Tutaj każdy może przyłączyć się do zabawy. Po raz pierwszy na plakatach i reklamach targów pojawi się zwycięzca i zwyciężczyni jedynego takiego konkursu w Polsce. Szczegóły już niedługo.