#ZdrowiePotrzebujeRuchu

Federacja Pracodawców Fitness startuje z ogólnopolską kampanią edukacyjną #ZdrowiePotrzebujeRuchu. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości Polaków w zakresie prozdrowotnych korzyści wynikających z aktywności fizycznej w trakcie i po pandemii COVID-19. Zdrowy ruch promować będzie blisko 1,5 tys. obiektów sportowo-rekreacyjnych w całej Polsce.

W dobie pandemii wielu Polaków skarży się na ograniczenie dotychczasowego ruchu oraz pogorszenie kondycji psychicznej. Według raportu „MultiSport Index Pandemia” przeprowadzonego w kwietniu br., większość osób, które zmniejszyły swoją aktywność w czasie ostatnich 3 miesięcy, już dziś odczuwa tego negatywny wpływ na swoje samopoczucie (74 proc.) i zdrowie (65 proc.), a także na sylwetkę (61 proc.). Z tego też powodu konieczne są prozdrowotne działania edukacyjne na skalę ogólnopolską.

Pomysłodawcą i organizatorem akcji #ZdrowiePotrzebujeRuchu jest Federacja Pracodawców Fitness (FPF), zrzeszającej blisko 1,5 tys. obiektów sportowo-rekreacyjnych. Wśród członków Federacji Pracodawców Fitness są największe sieci fitness funkcjonujące w naszym kraju. – Celem przygotowanej przez nas kampanii jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie prozdrowotnych korzyści wynikających z ruchu zarówno w trakcie pandemii COVID-19, jak i po jej zakończeniu. Zależy nam na zachęceniu mieszkańców Polski do regularnej aktywności fizycznej, która stanie się elementem ich codziennego życia.

Istotnym celem kampanii #ZdrowiePotrzebujeRuchu jest uświadomienie społeczeństwu, że można brać udział w zajęciach sportowych zachowując najwyższe standardy bezpieczeństwa i higieny. Chcemy też udowodnić, że pełnia zdrowia, w tym zdrowie psychiczne i fizyczne, jak również odporność immunologiczna, zawsze będą potrzebowały regularnego ruchu, do którego człowiek jest po prostu stworzony – mówi Tomasz Półgrabski z Federacji Pracodawców Fitness.

Hasłem przewodnim akcji jest #ZdrowiePotrzebujeRuchu, które będzie filarem komunikacji. Akcja potrwa do końca sierpnia 2020 i będzie prowadzona na terenie całego kraju.
Partnerem kampanii jest Ministerstwo Sportu, które objęło akcję swoim patronatem. W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną większość działań będzie realizowana z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kanałów własnych obiektów (m.in. stron www), a także komunikatów w obiektach.

Źródło: materiały prasowe
Fot. Fitsum Admasu/ Unsplash

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ