Zamknięcie klubów w dużej mierze uniemożliwiło “budowanie formy na lato”. Tymczasem wakacje zawsze były dla branży fitness trudnym okresem. Jak wyjść z tego stanu i zachęcić do korzystania z klubów fitness, gdy najtrudniej o zdobycie klientów?
Przede wszystkim zadbaj o świadomość twoich klubowiczów i potencjalnych klientów. Ćwiczący bardzo często sami wskazują zdrowie jako największą motywację do odwiedzania klubu fitness. Przekonaj o tym niedowiarków! Przygotowanie organizmu na trudny jesienny i zimowy okres może okazać się najlepszą ochroną.
Jeśli uważasz, że argument zdrowotny to za mało, mamy coś jeszcze.
Promocje, kupony, rabaty… Jakich narzędzi użyć?
Zanim zaczniesz tworzyć akcję promocyjną, sprawdź, jakie narzędzia masz do dyspozycji w oprogramowaniu do zarządzania klubem. W systemie eFitness znajdziesz nieograniczone możliwości tworzenia promocji i rabatów. Zobacz, jakie opcje masz do wyboru!
Promocje umów
Możesz tworzyć promocje umów nie tylko dla nowych klientów, ale także dla stałych klubowiczów. Wybieraj spośród różnych typów promocji jak np. rabat na wszystkie raty, rabat na wybraną ratę, na opłatę administracyjną i wielu więcej. Ustawienie automatycznego dodawania promocji znacznie ułatwi twoją codzienną pracę.
Kody rabatowe dla umów
Klubowicz może skorzystać z kodów rabatowych zarówno samodzielnie przez Strefę klienta oraz w przy pomocy recepcji. Ty decydujesz, jaka pula kodów jest dostępna i dla jakich karnetów są aktywne kody. Co może podlegać promocji? Rabatem możesz objąć np. wszystkie raty lub jedynie opłatę wpisową. System daje tu pełną dowolność – możesz łączyć rabaty i decydować, czy są to zniżki kwotowe czy procentowe.
Kody mogą być losowe lub możesz dodać do nich prefiks (np. “lato” lub “facebook”) który, pozwoli na lepsze zarządzanie akcjami promocyjnymi. Udostępnij informację o kodach na kanałach social media twojego klubu. To bardzo prosty i efektywny sposób na zdobycie zainteresowanie klientów.
Kody rabatowe do zajęć
Ciekawą opcją są też kody rabatowe na zajęcia. Klubowicze mogą z nich skorzystać, zapisując się na zajęcia przez Strefę klienta i opłacając je metodą Pay As You Go. Pamiętaj, że kody rabatowe możesz przydzielić też na zajęcia online.
Sam decydujesz o liczbie przyznanych kodów oraz ile razy może być wykorzystany jeden kod. W każdej chwili możesz sprawdzić, ile kodów zostało wykorzystanych. To proste!
Efektywna promocja to dobra komunikacja
Żadna promocja nie przyniesie efektu, jeśli nie zostanie dobrze zakomunikowana klientom. Skonfiguruj wysyłkę wiadomości e-mail i SMS do klientów. Czas wakacji to także świetna okazja do zawalczenia o uwagę osób, które jeszcze nigdy nie korzystały z usług klubu fitness.
Chcesz wiedzieć, jak ustawić promocję pasującą do oferty twojego klubu? Zapisz się na doszkolenie online.
Artykuł sponsorowany