NANO GYM to gotowe do użycia niezależne, butikowe studio treningowe lub system grupowych treningów boot camp’owych do istniejącego klubu.
Nano Gym to koncept butikowego studia treningu funkcjonalnego, na które potrzebujemy tylko 114 m kw. powierzchni treningowej. Na zajęciach grupowych zmieszczą się w nim jednocześnie 24 osoby. Oprócz samych zajęć, Nano może służyć także jako standardowy klub fitness lub studio TP. Dostarczony w komplecie sprzęt treningowy pozwala na wykonanie w klubie co najmniej 300 różnych ćwiczeń.
Odwrócony model
Najciekawsze w koncepcie jest jednak odwrócenie modelu ćwiczeń, w porównaniu z tradycyjnym fitnessem. Jesteśmy przyzwyczajeni, że ćwiczący na zajęciach obserwują instruktora i próbują naśladować jego ruchy. Taki model ma jednak kilka wady.
Po pierwsze, wymaga od nas pomnożenia akcesoriów przez liczbę ćwiczących, z którymi ćwiczy instruktor. To z kolei wiąże się z potrzebą zapewnienia większej ilości miejsca na składowanie dużej liczby sprzętów oraz wymaga od nas większych wydatków na jego zakup.
Drugą wada to brak możliwości korygowania ćwiczących przez instruktora. Ćwiczący instruktor sam bowiem skupia się na poprawnym wykonywaniu ćwiczenia i nie ma możliwości obserwowania innych.
W koncepcie Nano jest odwrotnie! To studio butikowe sprawia, że ćwiczący obserwują ekrany telewizyjne, na których wyświetlany jest wcześniej przygotowany trening. Instruktor nie ćwiczy z nimi, tylko chodząc po sali, koryguje i motywuje do ćwiczenia.
Zarabiaj na technologicznych rozwiązaniach
W aplikacji treningowej znajdziemy wcześniej przygotowane programy treningowe, ale jej największą zaletą jest całkowita edytowalność. Trener ma możliwość przygotowania indywidualnego treningu dla grupy treningowej. Zajmie mu to tylko kilkadziesiąt sekund.
Co więcej, dla osób, które nie chcą ćwiczyć w grupie lub spóźnili się na zajęcia, istnieje możliwość wyświetlenia dowolnego treningu, o dowolnej porze, na jednym z wielu z dostępnych telewizorów.
Rozwiązania technologiczne oraz koncepcyjne zastosowane w Nano zostały już docenione przez istniejące duże kluby fitness. Ich właściciele wiedzą, że pomimo, iż trening funkcjonalny jest obecnie najbardziej popularną formą treningu, jest on też najbardziej skomplikowany i trudny do poprawnego wykonania. Szczególnie dla początkujących.
Tworząc zatem w klubie strefę Nano za jednym razem wprowadzają przyjazną dla użytkownika strefę funkcjonalną i otrzymują możliwość dodatkowego zarabiania na boot camp’owych zajęciach grupowych.
Studio butikowe jako początek franczyzy
Cała „paczka” NANO GYM Składa się nie tylko ze sprzętu i akcesoriów. W komplecie otrzymujemy także podłogę gumową z podziałem na strefy, zestaw telewizorów oraz dwie aplikacje: treningową i menadżerską.
Kupując Nano, dostajemy jednak przede wszystkim KNOW-HOW, szkolenie i marketing. Tak naprawdę dostajemy to samo, co w każdej dobrze przygotowanej franczyzie. Z tą różnicą, że Nano to nie franczyza, a nikt od nas nie wymaga opłat licencyjnych i franczyzowych. Nano to narzędzie do stworzenia własnej franczyzy.
Artykuł sponsorowany