Jak poinformował organizator FIBO, targi online odwiedziło w tym roku blisko 30000 osób.
Wydarzenie przeniesione z kwietnia na 1-3 października odbyło się z powodu pandemii po raz pierwszy w internecie. Do 11 października potrwa Tydzień Zakupów FIBO.
Nowa sytuacja, nowe możliwości
Wraz z Europejskim Forum Zdrowia i Fitnessu, FIBO@business i FIBO@home, wydarzenie zgromadziło przed komputerami i innymi urządzeniami profesjonalistów i fanów fitnessu z całego świata. Oferowane były treści od czołowych przedstawicieli branży, telewizja na żywo, prezentacje trendów, treningów i innowacji. “FIBO pokazało, że wirtualne stoiska targowe, spotkania online i czaty wideo oferują również możliwość sprzedaży i generowania leadów” – czytamy w informacji prasowej.
Targi online
“FIBO online”? Tak, to możliwe” – mówi Hans-Joachim Erbel, dyrektor generalny Reed Exhibitions Deutschland, organizatora targów FIBO. “Widzieliśmy to w studiu telewizyjnym i na platformie FIBO@business. Doświadczyliśmy tego w mediach społecznościowych.” Ponad 4500 uczestników, w tym jedna czwarta z zagranicy, skorzystało do tej pory z oferty FIBO@business i zapoznało się z innowacjami, trendami i najlepszymi praktykami w branży. W FIBO@home, które było skierowane do prywatnych gości, 25000 widzów śledziło program na żywo. “To udana premiera FIBO online” – komentuje Erbel.
Na żywo z FIBO TV Studio
FIBO wraz z wystawcami i partnerami przygotowało wysokiej jakości program dotyczący aktualnej sytuacji branży fitness oraz trendów. Można było korzystać z niego na żywo lub odtwarzać na żądanie. Szczególną atrakcją FIBO@business były rozmowy na żywo ze studia telewizyjnego FIBO. Spotkało się w nim wielu znanych ekspertów z branży. W tym roku Europejskie Forum Zdrowia i Fitnessu, organizowane przez stowarzyszenie EuropeActive, również nadawało ze studia telewizyjnego.
Potencjał nowych rozwiązań
“FIBO towarzyszyła w tym roku bardzo wyjątkowa atmosfera” – mówi Silke Frank, dyrektor FIBO. “Pomimo wyjątkowej sytuacji, razem z naszymi partnerami udało nam się zorganizować wielkie wydarzenie. Jesteśmy dumni z tego, co stworzyliśmy w tak krótkim czasie. Widzimy wielki potencjał tego typu rozwiązań na przyszłość”.
Jeszcze do 16 października na platformie FIBO@business będzie dostępnych blisko 100 sesji z programu wykładów oraz profile wystawców z możliwością kontaktu. Bezpłatna rejestracja możliwa jest do 13 października na stronie shop.fibo.com.
Branżowy matchmaking
Program FIBO@business został uzupełniony o Program Matchmakingowy, który pozwolił na kontakty wystawców ze zwiedzającymi w formie spotkań wideo. “FIBO@business pokazało, jak ważne dla branży fitness są, szczególnie teraz, nowe wskazówki, bezpośrednia wymiana i kontaktowa obsługa techniczna. Niemniej jednak, kontakty osobiste i haptyczne doświadczenia z produktami pozostają niezbędne do nawiązania długotrwałych, pełnych zaufania relacji biznesowych. Dlatego też robimy wszystko, co w naszej mocy, aby w przyszłym roku ponownie stworzyć rynek dla branży fitness w Kolonii poprzez posiadanie FIBO”, mówi Hans-Joachim Erbel.
Sukces FIBO@home
Dla wszystkich fanów fitnessu, dla których ważnym elementem życia jest aktywność fizyczna, FIBO przygotowało bogaty program. W ramach tego wyjątkowego projektu, FIBO@home odbyło się na Instagramie. Treningi znanych trenerów i instruktorów, wywiady, sesje kulinarne śledziło na żywo blisko 25000 widzów.
Kolejne FIBO odbędzie się w Kolonii w dniach 8-11 kwietnia 2021 roku.
Źródło: opracowano na podstawie materiałów prasowych