Kontrastowa kampania MultiSport

Choć treningi i zamiłowanie do jedzenia z pozoru nie idą w parze, w rzeczywistości łączy je wiele wspólnego. Sport powinien smakować, jak ulubione danie i może być różnorodny, jak dobrze skomponowane menu. Na takim kontraście marka MultiSport zbudowała letnią kampanię promującą aktywność fizyczną „Gotuj się do sportu”. Jej ambasadorem został krytyk kulinarny – Robert Makłowicz.

Dziewięć tygodni, osiem sportowych kreacji z Robertem Makłowiczem i 11 milionów odbiorców projektu. Tak w wielkim skrócie można podsumować najbardziej nieoczywistą kampanię marki  MultiSport „Gotuj się do sportu”. Jednak to, co najciekawsze kryje się, jak zwykle, w przepisie.

Kampania podkreślająca ważne cechy karty MultiSport

– Kiedy tworzyliśmy projekt wakacyjnej kampanii, chcieliśmy zachęcić użytkowników Programu MultiSport, a także wszystkich Polaków, do podejmowania aktywności fizycznej w ponownie otwartych obiektach sportowych. Kampania miała przykuwać uwagę, wpisywać się w lekki, wakacyjny nastrój i nieść uśmiech po przygnębiającym okresie lockdownu. Zależało nam także, by kampania podkreślała ważne cechy karty MultiSport, której
największym atutem jest ułatwianie dostępu do różnorodnych dyscyplin sportowych i wspieranie użytkowników w regularnym podejmowaniu aktywności fizycznej. Kampania miała wzmocnić również komunikację dorocznej grywalizacji „Letniej Gry”, stworzonej dla użytkowników Programu MultiSport – mówi Dorota Szostek-Rejowska,
kierownik ds. marketingu i sprzedaży online w Benefit Systems, firmie będącej twórcą Programu MultiSport.

Karta MultiSport jak restauracyjne menu

Karta MultiSport przypomina nieco restauracyjne menu. Możemy wybrać tę pozycję, czyli aktywność, na którą aktualnie mamy ochotę i która jest dopasowana do naszych potrzeb.

– Wiemy, że sport oprócz wspierania zdrowia, poprawia też nastrój. Z połączenia kulinariów, sportu i sporej dawki humoru powstała kampania „Gotuj się do sportu”. Jej ambasadorem nie mógł zostać nikt inny, jak Robert Makłowicz, który udowodnił, że sport jest prosty jak bułka z masłem

– dodaje Dorota Szostek-Rejowska.

Na bazie humorystycznej gry słów powstały spoty radiowe, w których krytyk kulinarny zachwalał nóżki maczane w basenie czy boczuś skręcany na ławeczce. W ramach kampanii opracowana została także seria kreacji graficznych, nawiązujących do wybranych dyscyplin sportowych z Robertem Makłowiczem w roli głównej.

Robert Makłowicz w roli głównej

Grafiki były kluczowym elementem digitalowych działań reklamowych, widocznym także w mediach społecznościowych marki MultiSport oraz ambasadora kampanii. Zakulisowa fotografia z sesji zdjęciowej „Gotuj się do sportu”, którą Robert Makłowicz opublikował na swoim Instagramie, do dziś jest najchętniej lajkowanym postem na jego profilu (ponad 100 tys. polubień). Natomiast najnowszy post Mistrza wskazuje, że jego miłość do sportu trwa. Urodziny spędził w znakomitym towarzystwie dmuchanego koła do pływania i bokserskich rękawic.

Osoby zainteresowane kampanią odwiedziły stronę internetową https://www.kartamultisport.pl/gotuj-sie-do-sportu ponad 76 tysięcy razy. Na landing page projektu można obejrzeć film z kulis powstawania kampanii, odsłuchać spoty radiowe, obejrzeć wszystkie kreacja graficzne, a dodatkowo zaangażować się w dobroczynną akcję na rzecz zwierząt.

Na zakończenie kampanii „Gotuj się do sportu” MultiSport zorganizował charytatywną licytację gadżetów z sesji zdjęciowej opatrzonych autografem Roberta Makłowicza. Cały dochód z licytacji wrotek oraz kapelusza zostanie przekazany Krakowskiemu Towarzystwu Opieki nad Zwierzętami, które od lat wspierane jest przez Roberta Makłowicza. Już pierwszego dnia licytacji, kapelusz i wrotki sumarycznie osiągnęły kwotę prawie 10 000 złotych.

Źródło: materiały prasowe
Przeczytaj też Robert Makłowicz w nowej kampanii MultiSport

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ