Dobry design w Fitness Biznes

Miło nam poinformować, że rozpoczynamy merytoryczną współpracę z Forbis Group Sp. z o.o., firmą projektowo – wykonawczą.

– Firma powstała z pasji do dobrego designu i zrozumienia jego znaczenia w biznesie. Jako jedni z pierwszych na polskim rynku wprowadziliśmy model współpracy, polegający na holistycznym podejściu do procesu adaptacji przestrzeni komercyjnych. Obecnie jesteśmy jednym z wiodących, krajowych dostawców usługi fit – out. Projektujemy wnętrza, spełniające zarówno oczekiwania estetyczne, jak i wymogi funkcjonalne. Pomagamy naszym klientom kreować angażujące wnętrza, spójne z charakterem marki – mówią przedstawiciele firmy.

Cykl materiałów na temat trendów w architekturze wnętrz komercyjnych jakimi są kluby fitness i studia treningu personalnego, dla Magazynu Fitness Biznes i portalu przygotują dwie ekspertki:

Agnieszka Sarwas– Absolwentka Wydziału Architektury i Urbanistyki na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Z firmą Forbis Group związana od 2016 roku. Od półtora roku, pełniąc obowiązki starszego architekta, specjalisty w zakresie projektowania powierzchni fitness oraz biur. Praktykę w zawodzie rozpoczęła w 2008 r. W kolejnych latach współpracowała z wieloma uznanymi pracowniami architektonicznymi oraz firmami z branży budowlanej. Wieloletnie doświadczenie w aranżowaniu wnętrz komercyjnych oraz wnętrz prywatnych daje jej kompetencje do biegłego rozpoznawania potrzeb klienta. Jej atutem jest otwartość, ciekawość świata, architektury i nowości rynkowych; oraz

Anna Sulima–Gillow– Absolwentka Wydziału Architektury na Politechnice Gdańskiej oraz Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami w Szkole Głównej Handlowej i Visual Merchandisingu na Uniwersytecie SWPS. Z firmą Forbis Group związana od 2012 roku. Od trzech lat, pełniąc obowiązki Kierownika Działu Projektowego, odpowiada za nadzór nad realizacją tematów w obszarze projektowym, ze szczególną dbałością o ich estetykę  funkcjonalność i skuteczność w realizacji planów biznesowych inwestora. Bogate doświadczenie w aranżowaniu wnętrz komercyjnych daje jej kompetencje do biegłego rozpoznawania potrzeb klienta i umiejętnego projektowania sprzedaży. Dzięki praktycznej znajomości narzędzi VM i psychologii współczesnego konsumenta, w swoich konceptach stawia na dostarczanie ich odbiorcom unikatowych doświadczeń. Wartością nadrzędną w jej działaniu jest innowacyjność i indywidualne podejście do każdego projektu.

Na głównym zdjęciu i poniżej jedna z realizacji Forbis Group – Addidas Runners.

Zdjęcia: materiały prasowe Forbis Group

- REKLAMA -