Jak wynika z badań TNS Polska z września 2015 roku dotyczących aktywności fizycznej Polaków, “aktywnościami, które najchętniej podejmujemy są: jazda na rowerze (53% aktywnych fizycznie), bieganie (33%) oraz pływanie (29%). Są to zarazem dyscypliny cieszące się dużą popularnością we wszystkich grupach wiekowych, niezależnie od miejsca zamieszkania, płci czy wykształcenia.”
Popularność aktywności fizycznej na basenie rośnie. Rośnie też infrastruktura. Także w Polsce coraz bardziej zauważa się korzyści wynikające z treningu w wodzie. Stąd nasze zainteresowanie tym tematem.
Już na wiosnę tego roku planujemy pierwsze wydanie specjalne Magazynu Fitness Biznes – “Aqua Fitness Biznes”. Pierwszy numer ukaże się w nakładzie drukowanym 3000 egz. Będzie także dostępny online. Magazyn trafi do instruktorów aqua fitness, osób zarządzających basenami, hoteli z basenami. Będzie także dostępny w Pawilonie Prasowym na targach FIBO w Kolonii oraz na targach GO ACTIVE SHOW. Obie imprezy zaproponują zwiedzającym strefę aqua fitness, gdzie będą prezentowane trendy w zajęciach. Niebawem więcej szczegółów oraz oferta dla reklamodawców.