Fitness Platinium, krakowska sieć klubów fitness, oficjalnie staje się sponsorem głównym I drużyny koszykarzy TS Wisła Kraków. Tym samym, we wszystkich meczach tego sezonu, zespół występuje jako TS Wisła Platinium Kraków. To część większego przedsięwzięcia spółki, którego celem jest wsparcie sportu w Krakowie. Kolejnym etapem współpracy jest otwarcie nowego klubu fitness przy Reymonta 22A.
Treningi w Fitness Platinium
Drugoligowy zespół koszykarzy zyskał nowego sponsora i tym samym szansę na rozwój. Ponadto, zawodnicy I drużyny Wawelskich Smoków swoje przygotowania do meczów mogą uzupełniać treningami w klubach Fitness Platinium.
-Od początku naszej działalności podkreślamy, że aktywność fizyczna jest ważną częścią życia. Zaczęliśmy od tworzenia profesjonalnych klubów fitness, teraz przyszedł czas na wsparcie rozwoju dyscyplin sportowych, takich jak koszykówka. To naturalna kolej rzeczy wynikająca z wartości, jakimi kierujemy się w Fitness Platinium. Jako krakowska marka zdecydowaliśmy się na współpracę z jedną z najstarszych krakowskich organizacji sportowych. – mówi Bartosz Gibała, Prezes Zarządu spółki Platinium Wellness.
Nowy klub
Kolejnym etapem współpracy jest otwarcie nowego klubu fitness przy Reymonta 22A. Obiekt o powierzchni 1000 m2 zostanie oddany do użytku mieszkańcom Krakowa w pierwszym kwartale 2020 roku. Wystrój tego miejsca będzie nawiązywać do historii sekcji sportowych TS Wisła Kraków oraz samego miasta.
Tajemniczy projekt Fitness Platinium
W przyszłości planowana jest także inwestycja o charakterze społecznym i sportowym, w ostatnich dniach określana przez media jako „tajemniczy projekt”. Jednak pierwsze informacje o tym projekcie ukazały się już na początku roku. Budynek, który ma powstać na terenie należącym do TS Wisła Kraków, będzie przestrzenią dla organizacji prospołecznych, fundacji, ludzi działających na rzecz młodych sportowców i pomagających potrzebującym.
-Koncentrujemy się na potrzebach społeczności lokalnej, angażujemy się w jej rozwój sportowy i promowanie kultury fizycznej – dodaje Bartosz Gibała. – W dzieciństwie chciałem zostać koszykarzem. Nie spełniłem własnego marzenia, ale cieszę się, że teraz, jako Fitness Platinium, możemy dać szansę młodym sportowcom spełniać ich własne.
Źródło: materiały prasowe
Na zdjęciu głównym: Magdalena Jaroszczak (Manager ds. Marketingu Fitness Platinium) wraz z trenerem Piotrem Piecuchem i zawodnikami I drużyny Wawelskich Smoków (fot. Bartek Ziółkowski)