Podczas 22 lat istnienia firmy McFIT GLOBAL GROUP (Nr. 1 w Europie, blisko 2 mln klientów, prawie 300 klubów w 7 krajach) jej portfolio rozrosło się do dwunastu marek. I to nie tylko fitnessowych. McFIT GLOBAL GROUP to sztuka, design, moda i lifestyle. Jak mówią przedstawiciele koncernu, przyszedł czas, żeby stworzyć strukturę, która uwzględni różnorodność oferty, marek i koncepcji.
– Fakt, że zdecydowaliśmy się na nową nazwę jest świadectwem biznesowej dojrzałości i intensywnego rozwoju koncernu
– mówi twórca McFit, Rainer Schaller (lat 50) o zmianach w przedsiębiorstwie, które od 28 marca nosi w nazwie jego nazwisko: RSG Group GmbH (Rainer Schaller Global Group GmbH).
Partner 360 stopni
-Od ponad 20 lat przeżyliśmy wszystko oprócz jednego – nigdy nie stanęliśmy w miejscu – opowiada Rainer Schaller. – RSG Group zmierza do bardzo klarownego celu: będziemy partnerem 360 stopni w kwestiach fitnessu i lifestyle’u.
Pod parasolem RSG Group pozostaną wszystkie stworzone dotychczas marki:
McFIT, studia High5, JOHN REED Family (JOHN REED Fitness Music Club, JOHN REED Women’s Club, JOHN’S BOOTCAMP), ale także CYBEROBICS, czyli zajęcia oferowane online, Fitness-Planer LOOX (jako aplikacja i magazyn online), Sport Nutrition Qi², największa agencja modeli sportowych McFIT MODELS, pierwsze w Europie centrum sportowe THE MIRAI.
Creative Hub THE REED (z restauracją, barem i klubem) oraz agencja impresaryjna dla artystów TIGERPOOL, która promuje talenty ze świata designu i sztuki, na pierwszy rzut oka nie pasują do reszty, ale jak podkreślają przedstawiciele RSG Group, są bardzo istotnymi elementami całej układanki, ponieważ one stanowią żywe źródło kreatywności, której potrzebuje koncern.
Rok 2019 zapowiada się niezwykle pracowicie. RSG Group będzie nadal rozwijać swoje koncepcje butikowe, a także zadebiutuje na nowych dla siebie rynkach – w Szwajcarii, Turcji, USA i Francji. Zapowiada również wejście w segment premium.
Źródło: materiały prasowe