Grywalizacja w Wodnym Parku Tychy

Grywalizacja w Wodnym Parku Tychy

0
101 wyświetleń

30 multimedialnych stanowisk, niestandardowe rozwiązania oraz wykorzystanie technologii Kinect – tak będzie wyglądał wirtualny świat w Wodnym Parku Tychy. Gra interaktywna Misja H2O uzupełni ofertę obiektu o atrakcje przygotowane z myślą o fanach nowoczesnych technologii.

Wodny Park Tychy to nie tylko baseny i wodne atrakcje dla wszystkich pokoleń. To także pełna wirtualnych przygód strefa rekreacji i rywalizacji, w której wśród 30 multimedialnych stanowisk z dotykowymi ekranami i sensorami ruchu oraz z 80 tysiącami wariacji w zakresie scenariusza, każdy znajdzie coś dla siebie.

– Wprowadzenie gier multimedialnych to część strategii cyfryzacji obiektu i odpowiedź na zmieniające się czasy, w których multimedia coraz bardziej definiują sposób spędzania wolnego czasu. Przede wszystkim jednak tzw. grywalizacja będzie świetną rozrywką dla każdego, bez względu na wiek czy poziom zaawansowania – mówi Zbigniew Gieleciak, prezes Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., inwestora obiektu.
Rozwój technologii sprawia, że multimedia coraz częściej przenoszą się z ekranów komputerów do codziennej przestrzeni. Wodny Park Tychy nie zostaje w tyle, bo wie, że gra jest warta świeczki. Jako nowoczesny kompleks sportowo-rekreacyjny pragnie dostarczyć wszystkim gościom szeroki wachlarz atrakcji i zabaw w nowoczesnej odsłonie. Pomóc w tym mają ciekawe gry multimedialne oparte o najnowsze technologie video.

Na interaktywnych stoiskach goście będą mieli do dyspozycji kilka wariantów i typów gier, z tysiącami różnorodnych scenariuszy i animacji. Dzięki oryginalnej fabule gracze przeniosą się do alternatywnej rzeczywistości, w której będą musieli wykonać zróżnicowane zadania. Sterowanie postacią będzie możliwe przez poruszanie ciałem, dzięki technice czujników wykrywania ruchów (Kinect). W trójwymiarowej grze znajdą się m.in. tak charakterystyczne dla regionu punkty, jak katowicki Spodek czy tyskie jezioro Paprocany. W tzw. sali map każdy gracz otrzyma możliwość stworzenia swojego profilu i rywalizacji z innymi uczestnikami w ilości zdobywanych punktów. Logowanie będzie możliwe dzięki transponderowi – elektronicznej opasce wstępu na teren obiektu.

Już w kwietniu z Wodnego Parku Tychy bezpłatnie skorzysta nawet pół tysiąca osób. Chętni zostaną wyłonieni spośród fanów śledzących profile obiektu w mediach społecznościowych. To właśnie tam pojawią się konkursy, w których trzeba będzie odpowiedzieć na proste pytania związane z Wodnym Parkiem Tychy.

Zapisz się do newslettera Fitness Biznes

Jednocześnie zapraszamy do zapoznania się z naszą polityką prywatności