Wśród laureatów konkursu Złote Spinacze 2019, podwójnie nagrodzona została spółka Benefit Systems – twórca kart MultiSport. Srebrnym i brązowym spinaczem branża PR wyróżniła program edukacyjny Aktywne Szkoły MultiSport i badanie aktywności fizycznej Polaków – MultiSport Index 2019.
Do tegorocznej, XVII edycji konkursu Złote Spinacze, który poświęcony jest najlepszym praktykom PR, zgłoszono rekordową liczbę 331 projektów. Wśród 83 zwycięskich inicjatyw, nagrodę otrzymały dwa projekty Benefit Systems związane z marką MultiSport.
W kategorii głównej „Media relations” srebrny Spinacz otrzymał program Aktywne Szkoły MultiSport, który od blisko dwóch lat monitoruje i zwiększa poziom aktywności fizycznej uczniów szkół podstawowych. Działania komunikacyjne oparte na unikalnych wynikach badań i materiałach edukacyjnych, pozwoliły na wypracowanie ponad 1300 publikacji medialnych typu earned, o łącznej wartości blisko 3,5 mln złotych i dotarciu na poziomie 14,9 mln odbiorców. Program realizowany jest w ramach współpracy Benefit Systems z Fundacją V4Sport.
W kategorii sektorowej „Sport” brązowym Spinaczem wyróżnione zostało badanie MultiSport Index 2019, które jest źródłem wiedzy na temat sportowych zachowań Polaków i poziomu ich aktywności fizycznej. Każdego roku komunikacja powiązana z badaniem jest jednym z głównych elementów budowania eksperckiego wizerunku marki MultiSport. Sam raport z badania jest również wyczekiwanym źródłem wiedzy rynkowej na temat aktywności Polaków. W ciągu dwóch miesięcy 2019 r. MultiSport Index 2019 stał się tematem 1772 publikacji, o łącznej wartości 1,8 mln złotych, które dotarły do blisko 5 mln odbiorców. Badanie przeprowadza Kantar na zlecenie Benefit Systems.
Za działania komunikacyjne obu projektów odpowiada Dział Komunikacji Benefit Systems: Robert Moreń (Dyrektor), Jolanta Jędrysek (PR & Promotion Manager), Agnieszka Bemowska (Starszy specjalista ds. PR), Sandra Dobrowolska (Specjalista ds. PR).
Źródło: materiały prasowe