„Stary, byłam w klubie Zdrofit. Mówię ci, tam wszystko jest NAJ” – relacjonuje w radiowym spocie wizytę w klubie rozemocjonowana dziewczyna. „Weź, zaraz tam stary. Bądź niezmiennie młody duchem i trzymaj formę tak jak ja. Przećwicz możliwości klubów samych NAJ” – odpowiada Krzysztof Ibisz. Kampania klubów fitness należących do Benefit Systems potrwa do końca listopada.
„NAJbliżej do formy” to hasło przewodnie najnowszej kampanii klubów fitness: Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric, Fitness Academy, My Fitness Place i Step One.
– Nasz cel numer jeden to zachęcić Polaków do aktywności fizycznej, co przekłada się na lepsze samopoczucie fizyczne i psychiczne. Jednocześnie chcemy zaprezentować nasze kluby – wyjaśnia Tomasz Groń, dyrektor zarządzający Benefit Systems Oddział Fitness.
Bohaterami spotów wideo i zdjęć są osoby trenujące w klubach fitness. „Celem autorów było uchwycenie codziennych, autentycznych klubowych aktywności oraz dokumentacja satysfakcji płynącej z regularnego treningu” – czytamy w komunikacie Benefit Systems.
Kreacjom towarzyszą hasła reklamowe skierowane do konkretnych grup odbiorców. Zachęcają do odwiedzania klubów fitness działających pod markami należącymi do Benefit Systems.
– Chcemy podkreślić, że kluby fitness nie są zamkniętymi enklawami, w których dobrze się czują tylko osoby długo i intensywnie trenujące – wyjaśnia Magdalena Rodak-Dębowska, kierownik ds. komunikacji i promocji marek Benefit Systems Oddział Fitness.
Ibisz i inni
Bohaterem spotu radiowego jest Krzysztof Ibisz. Zachęca w nim do regularnej aktywności fizycznej, która przekłada się na lepszą kondycję fizyczną i dobre samopoczucie. Spoty radiowe z udziałem Krzysztofa Ibisza emitowane są w rozgłośniach radiowych: AntyRadio, Kampus, RMF i ZET.
W internecie będzie można natknąć się na kampanie Google Ads i Microsoft Ads, na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dodatkowo, w Warszawie zdecydowano się na digitalowy nośnik outdoorowy 3D. Dlatego na ekranie zlokalizowanym na hotelu Marriott, przy skrzyżowaniu al. Jana Pawła II z Al. Jerozolimskimi, wyświetlane są reklamy Zdrofitu. Do wspólnego treningu zachęcają przechodniów oraz osoby podróżujące samochodami i komunikacją zbiorową ćwiczące osoby, w tym seniorzy.
– Zależy nam, żeby zachęcić jak najwięcej ludzi do zdrowego stylu życia, do aktywności fizycznej. Dlatego szukamy nowych form przekazu reklamowego. Chcemy zwrócić uwagę i wzbudzić zainteresowanie, minimalizować bariery i angażować naszych potencjalnych klientów, odbiorców reklam – o powodach wyboru nośnika outdoorowego 3D opowiada Magdalena Rodak-Dębowska.
Kampania klubów fitness dla studentów
Głównej kampanii „NAJbliżej do formy” towarzyszą medialne i promocyjne działania wspierające zaplanowane do końca tego roku. W telewizji śniadaniowej pojawią się trenerzy i eksperci Zdrofit w towarzystwie trenujących znanych osób, które podzielą się swoimi początkami w klubach fitness. Opowiedzą jak zdrowo ćwiczyć oraz jak aktywność fizyczna wpływa na kondycję fizyczną i psychiczną.
W październiku i listopadzie prowadzona jest akcja „Przećwicz studencką promkę” skierowana do studentów z Krakowa, Łodzi, Trójmiasta, Warszawy i Wrocławia.
Źródło: Benefit Systems