Budujemy marki naszych partnerów

0
512 wyświetleń
20.04.2017 Warszawa . Avanti .Fot. Pawel Kiszkiel / Agencja Gazeta

O tym, dlaczego karty sportowe to niejedyna alternatywa dla firm, które chcą wspierać aktywność sportową swoich pracowników i niejedyna alternatywa dla klubów, które chcą sięgnąć po budżety firmowe, rozmawiamy z Iwoną Grochowską, CEO & co-founder w Nais.

Rozmawiała Dorota A. Warowna

Nais to innowacyjny system do nagradzania i motywacji pracowników. Na czym polega jego inność, świeżość, nowatorstwo?
– Obecnie w Polsce wynagrodzenia oraz standardowe formy motywacji przestają być
najważniejszym argumentem w walce o najlepszych pracowników. Pracownicy, zwłaszcza
ci młodzi, oczekują czegoś nowego. Nais oferuje przede wszystkim aspiracyjne
rozwiązania motywacyjne, które budują relacje między pracownikami i pracodawcami.
W jednym miejscu oferujemy ciekawe oferty. Dajemy firmom możliwość nagradzania,
jak chcą i potrzebują: bez abonamentów i jakichkolwiek innych opłat, bez deklaracji
wydatków, cyklicznie lub incydentalnie, bez umów. Pracownikom z kolei dajemy wybór.
Jesteśmy mobilni, żeby było im wygodniej korzystać z firmowych bonusów w każdym
miejscu i czasie. Mają do dyspozycji bonusy z dziedziny prywatnej opieki medycznej,
sportu czy kultury.

No właśnie. W puli nagród dla pracowników znalazło się kilka kategorii. Jedną z nich jest sport. Co pracodawca/ pracownik znajdą w tym koszyku?
– Nasi klienci i ich pracownicy cenią wolny wybór – znajdą w naszej ofercie propozycje
klubów fitness i jogi, ścianek wspinaczkowych. Amatorzy profesjonalnych ćwiczeń
w domu mogą nabyć pakiety w joga TV, a ci, którzy chcą profesjonalnie zacząć biegać
– treningi biegowe. Współpracujemy także z FitAdept, który zapewnia opiekę wykwalifikowanych trenerów personalnych – to propozycja dla wszystkich, którym znudziło
się już rozpoczynanie przygody fitness od początku wraz z każdym nowym miesiącem i potrzebują przewodnika w dążeniu do celu. Mniej aktywni mogą kupić pakiet sportowy
w Polsacie Cyfrowym.
Sieć naszych fitnessowych partnerów budujemy w ścisłej współpracy z naszymi
klientami, a raczej ich pracownikami, poznając ich preferencje i starając się im sprostać.
Generalnie nasze motto jest takie: uprawiaj sport, jak chcesz! Naprawdę karty sportowe to niejedyna alternatywa dla firm, które chcą wspierać aktywność sportową
swoich pracowników. I niejedyna alternatywa dla klubów, które chcą sięgnąć po budżety
firmowe.

Pytanie dla naszych czytelników zasadnicze: jak wygląda współpraca klubu fitness/studia treningu personalnego z Nais? Czym z punktu widzenia podmiotów branży fitness współpraca różni się od współpracy z innymi pośrednikami?
– Współpracując z nami klub fitness nadal pracuje z pośrednikiem. Zawsze na rynkowych
zasadach. To nasz partner decyduje, jak wygląda oferta, którą prezentuje dla firm
i ich pracowników w Naisie. On decyduje, jakie usługi oferuje i w jakiej cenie. My także,
w odróżnieniu od operatorów abonamentów sportowych, budujemy marki naszych
partnerów – ich brandy są dla nas bardzo ważne, bo są ważne dla naszych użytkowników.
Wspieramy je regularnie w mediach społecznościowych i metodami directowymi
adresowanymi do firm i ich pracowników. Informujemy o nowościach w klubach i tym
wszystkim, co ma znaczenie w relacji klub – użytkownik. Mało tego, jeśli nasz partner
chce i ma dobrą propozycję dla użytkowników, organizujemy promocje dla firm.
W jednym z łódzkich klubów zorganizowaliśmy branżowe spotkanie szefów HR lokalnych
firm. Nais rozlicza się z klubami sportowymi za wizyty, jednak nasz model powoduje,
że większa część pieniędzy pracodawców przeznaczanych na sport, trafia na rynek:
bezpośrednio do dostawców. Dodam, że dla firmy korzystanie z Naisa jest bezpłatne.

Jak można dołączyć do programu? Czy wszystkie kluby/studia są mile widziane, czy współpraca jest na razie ograniczona np. regionalnie?
– Serdecznie zapraszamy do współpracy wszystkie kluby, które dbają o wysoki poziom
usług, ale to banał oczywiście (z góry za niego przepraszam), bo dzisiaj nikt,
kto o tę jakość nie dba, nie zrobi biznesu, w żadnej branży. Zależy nam na klubach butikowych, bo mamy nadzieję, że ten trend szybko umocni się w Polsce. My adresujemy
swoje usługi do młodych pracowników, którzy są wyzwaniem dla firm. Wiemy, jak
cenią jakość usług, pomysł na nie, oryginalność. Jesteśmy młodą firmą, ale rozwijamy się
bardzo dynamicznie, podążając za naszymi klientami. Pracujemy już w Warszawie,
Łodzi, Wrocławiu, Trójmieście i Szczecinie. Jesteśmy rozwiązaniem, z którego może
skorzystać każda, nawet najmniejsza firma, która zdecyduje się zalogować do Naisa
w kanale self service (przypomnę: bezpłatnie), niezależnie od swojej lokalizacji – dlatego
w ogóle nie ograniczamy się terytorialnie. Mało tego, każdy klub zapraszamy do skorzystania
z Naisa dla swoich pracowników i współpracowników. Może usługi sportowe w prezencie dla nich to będzie przesada, ale wszystko, co wiąże się ze zdrowiem lub kulturą
może być już ciekawą i przyjemną dla ludzi opcją.
Nais jest bardzo elastyczny, to wyłącznie firma decyduje, jaką kwotą, komu i jak często
chce zasilić konto w Naisie.

Dziękuję za rozmowę i życzę sukcesów!
Iwona Grochowska CEO & co-founder w Nais. Trenerka biznesu i praktyk w zakresie budowania zespołów i motywowania ich do tego, żeby sięgały po niemożliwe.

- REKLAMA -