Nowa kampania MultiSport

„Łączy nas więcej, niż myślisz” to nowa kampania marki MultiSport. Jesteś #TeamRosół czy #TeamPomidorówka? Bardziej #TeamKoty czy #TeamPsy? Pizza z ananasem czy bez? W najnowszej kampanii MultiSport udowadnia, że mimo różnicy zdań i odmienności dokonywanych wyborów, ponad podziałami łączy nas aktywność fizyczna.

Ponad podziałami i różnicami

Kampania oparta jest na znanych z social mediów humorystycznych antagonizmach.  Marka zawarła je w kontrastowych materiałach wideo oraz grafikach, z których każdy promuje konkretną dyscyplinę sportową dostępną w ramach karty MultiSport. Bohaterami kampanii są osoby różniące się między sobą wyglądem i temperamentem, z pozoru nie mające ze sobą nic wspólnego. Jest to nastolatka w sportowych trampkach i wymagająca pani dyrektor z dużej korporacji, preferująca szpilki. Pojawia się też długowłosy fan muzyki rockowej i lubująca się w ciszy mama dwójki dzieci. Skrajnie różne charaktery i upodobania łączy jedno – wspólne hobby. Jest nim aktywność fizyczna, podczas której odmienne zdania w wielu kwestiach nie mają już żadnego znaczenia.

Ambasadorzy kampanii MultiSport

Ambasadorami „Łączy nas więcej, niż myślisz” zostali m.in. Karolina Tuchalska-Siermińska (psycholog OdNova) oraz Janina Bąk (Janina Daily).

– Liczne badania z wielu różnych krajów pokazują, że relacja między sportem a relacjami międzyludzkimi jest dwukierunkowa – dzieci i dorośli uprawiający sport mają więcej przyjaciół i jakościowych związków. Statystycznie rzecz biorąc… sport łączy ludzi, zupełnie dosłownie. A to jeszcze nie wszystko, bo mamy też dowody na to, że aktywność fizyczna przekłada się pozytywnie na nasze zdolności myślenia i zapamiętywania. To oznacza, że ćwicząc mięśnie, ćwiczymy też synapsy

– mówi Janina Bąk.

Sport łączy nie tylko w kampanii

Kampania przeprowadzana będzie na Facebooku MultiSport Polska oraz Instagramie i potrwa do końca lutego. W tym czasie marka będzie prowadzić komunikację z użytkownikami oraz realizować konkurs, w którym MultiSportowcy będą mogli podzielić się swoimi historiami o tym, jak sport łączy a nie dzieli.

Za kreację kampanii odpowiada zespół marketingu Benefit Systems wraz z Agencją Brand Kolektyw.

Źródło: materiały prasowe

- REKLAMA -