Perfect Gym: Indie to nowy rynek i nowe szanse

0
97 wyświetleń

Branża fitness i wellness w Indiach znacząco się zmieniła na przestrzeni ostatnich dekad. Jeszcze do niedawna, słowo fitness nie wywoływało żadnych reakcji wśród populacji indyjskiej. Dbanie o siebie miało zupełnie inny wymiar i skupiało się wokół ajurwedy, medytacji i jogi.

Dziś branża fitness w Indiach nastawiona jest głównie na zdrowie, dobre samopoczucie, wygląd i pewność siebie. Trening wytrzymałościowy, aerobik, zumba, joga lotnicza, pilates, MMA, kickboxing itp. stały się trendami fitness od kilku lat w Indiach.

Raport opublikowany w grudniu 2016 r. Przez Federację Indyjskich Izb Handlowo-Przemysłowych (FICCI) we współpracy z firmą konsultingową EY, przewidywał podwójny wzrost w branży fitness do końca dekady, z salami gimnastycznymi i centrami fitness nastawionymi na ekspansję o 18 procent.

Mieszkańcy Indii przeżywają rewolucję społeczną w ciągu ostatnich 5 lat. Dostęp do mediów społecznościowych, rosnąca rola gwiazd hinduskich w budowaniu świadomości społecznej a także inspiracje przywiezione z USA i Wielkiej Brytanii powodują, że Indie coraz bardziej stawiają na zdrowie i aktywność fizyczną. Prawie 47proc., czyli około 1,3 miliarda ludzi w Indiach ma poniżej 25 lat, czyniąc go najbardziej atrakcyjnym celem dla właścicieli ośrodków sportowych i klubów fitness. Frekwencja w klubach fitness rośnie również wraz z potrzebą leczenia się na rożnego rodzaju dolegliwości. Klubowicze wierzą, ze aktywność fizyczna pomoże im pokonać ból lepiej niż lekarstwa.

– Współpracując z światowymi brandami takimi, jak Fitness First, Perfect Gym wie, jak ważne jest bycie pierwszym na nowym, rozwijającym się rynku. Aktywnie uczestniczymy w targach w New Delhi, Mumbaju, poznając lokalne zwyczaje biznesowe i zachowania klubowiczów. Stawiając na wygodę naszych klientów zatrudniliśmy lokalnego Country Managera, który najlepiej będzie w stanie przekazać nam potrzeby właścicieli klubów.
W roku 2018 Perfect Gym planuje intensywną ekspansję na rynku indyjskim. Chcemy dostarczyć produkt, który w możliwie największym stopniu pokryje potrzeby lokalnych biznesów. Branża fitness w Indiach się dopiero rozwija, a co za tym idzie, jej świadomość technologiczna. Chcemy edukować naszych klientów, by w sposób na produktywnykorzystali z systemu – tłumaczy Małgorzata Gala, Business Development Director w Perfect Gym.

– Nowy rynek to nowe szanse i nowa wiedza, która przyczynia się do rozwoju produktów Perfect Gym. Nie boimy się wyzwań – dodaje CEO Perfect Gym, Jacek Szlendak.

W dniach 12-14.01.2018 Perfect Gym uczestniczył w jednych z największych targów branżowych BodyPower Expo w Mumbaju. – Po trzech dniach owocnych spotkań i ciekawych rozmów możemy jednoznacznie stwierdzić, ze Indie to jedno z najciekawszych miejsc na rozwój biznesu. Potrzeba lepszego zarządzania rośnie wraz z większa ilością członków klubów fitness. Perfect Gym jest reprezentowany przez lokalnego Country Managera, Nipuna Vyasa. Jesteśmy przekonani, ze każdy kraj, zwłaszcza pozaeuropejski rządzi się swoimi prawami, które chcemy uszanować. Budowanie długotrwałych  relacji jest możliwe tylko wtedy, gdy się dobrze rozumiemy i dążymy do jednego celu – tłumaczy expert ds.rozwoju biznesu w branży fitness Małgorzata Gala.

Artykuł promocyjny

- REKLAMA -