Miksują z Saturn Fitness

Mixit.pl, sklep internetowy specjalizujący się w mieszankach musli i kasz komponowanych na indywidualne zamówienie oraz zdrowych przekąskach, rozpoczyna współpracę z siecią klubów Saturn Fitness.

W połowie sierpnia wszystkie dziewięć klubów Saturn Fitness (2 warszawskie, 2 poznańskie, krakowski, gdyński, gorzowski i łódzki) dołączyło już do sieci punktów odbioru, w których można odbierać zakupy robione przez Internet na Mixit.pl. W międzyczasie mixitowy kurczak, w którego wciela się Tomasz Kępa, country manager marki zawitał osobiście z tubami pełnymi smakołyków do klubu w Krakowie-Podgórzu.

Umowa o współpracy, jaką zawarły obie marki zakłada, że będą się wspierać zarówno on-line (wspólne działania w mediach społecznościowych i na stronach www), jak i offline. Krakowski klub jest pierwszym, w którym pojawią się specjalne akcje promocyjne kierowane bezpośrednio do ćwiczących tu osób.

– Zaplanowaliśmy m.in. akcję degustacyjną „Tydzień z Mixit”, czyli testowanie naszych batoników i owoców liofilizowanych, a w ramach konkursów internetowych przewidzieliśmy całą pulę nagród: przede wszystkim tygodniowych i miesięcznych wejściówek do klubu – mówi Tomasz Kępa.

Adam Żerkowski, CEO sieci Saturn Fitness przyznaje, że choć w klubach można kupić różne napoje i sportowe przekąski, to jest to pierwsza współpraca z producentem musli.

– Zdecydowaliśmy się na tę współpracę przede wszystkim dlatego, że doceniamy jakość produktów tej marki oraz widzimy wiele zbieżności w naszej filozofii działania. Produkty Mixit, podobnie jak nasze usługi są tworzone z pasją i kierowane do osób świadomych i aktywnych, dbających o swoje zdrowie i formę – mówi Adam Żerkowski.

Tomasz Kępa dodaje, że współpraca z Saturn Fitness to kolejny krok w realizacji długofalowej strategii firmy, zakładającej rozwijanie oprócz głównego – internetowego, także innych kanałów dotarcia do odbiorców.

Źródło: materiały prasowe Mixit i Saturn Fitness

- REKLAMA -