Fenomen polskiego rynku fitness

Jak wygląda polska specyfika rynku? Rynek jest bardzo rozdrobniony, ale ma bardzo bogatą ofertę, która trafia do firm i ich pracowników. I jest tu jeden dominujący lider: na koniec 2017 roku spółka Benefit Systems, twórca programu MultiSport, miała ponad 996 tysięcy użytkowników kart sportowych w Polsce i zagranicą.

Pod względem liczby użytkowników klubów fitness w relacji do liczby mieszkańców na pierwszym miejscu jest Szwecja, na drugim Holandia. – Polacy gonią Francuzów i Włochów  – mówi w rozmowie z MarketNews24 Adam Radzki, członek zarządu Benefit Systems SA, a spółka ta jest notowana na warszawskiej giełdzie. – W Polsce jest to 7,7 proc. społeczeństwa.

Specyfiką polskiego rynku fitness, oprócz programów pracowniczych, jest także to, że nie ma na nim silnych międzynarodowych graczy.

 

Materiał: MarketNews24

- REKLAMA -
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułMcFIT w Białymstoku
Następny artykułSPINNER®Climb